update: Ik heb net mijn vk gebeld en kan morgen om half 2 bij haar terecht voor extra controle. Ik ga nu even liggen...
Fijn dat je morgen terecht kan Tipp, en rust rust rust he. He bah Kim wat een nare droom. Wendy, ik ga zo ook op je buik stemmen. Zo weer terug uit het ziekenhuis en weer een tegenvaller. Wanneer houdt het nou eens op. : De HSG was toch niet helemaal goed zoals we dachten en nu willen ze een kijkoperatie doen. Ook gaan ze tijdens de operatie mijn eileiders nogmaals doorspuiten. Ze willen zeker weten dat alles goed is voor we met IUI mogen beginnen. Dus wederom wachten tot ik ongi word en dan hopen dat er nog plek is deze maand. ik moet onder volledige narcose, en ik ben altijd 3 dagen ziek van narcoses. Zie er nu al tegenop, hier hadden we niet op gerekend. Liefs Zora
Meiden die hebben gestemd BEDANKT! Tipp succes morgen. Wat gaan ze precies controleren? Hetzelfde als de huisarts vanmorgen? Kim wat een ellende he die vreselijke dromen. Ik kan er over mee praten. Sinds ik zwanger ben droom ik ook steeds zo vreemd!
he bah zora... Knuffel meis! Ja wen, ze controleren morgen of mijn bloeddruk niet weer gestegen is en of mijn urine nog netjes schoon is...
goedemiddag dames vandaag de eerste echo gehad en alles was goed. Het hartje klopte mooi. Het werd alleen wel een inwendige echo want het kindje ligt laag. Er zit ook een klein vleesboompje in mijn buik maar daar kijken ze bij de 20 weken echo weer naar. @Rox: spannend hoor. @Zora: ik hoop dat je snel kunt beginnen met IUI.
ik krijg steeds meer de zenuwen... ben vandaag eigenlijk voor het eerst een beetje bang dat ik toch ongi gaat worden
haaaaaaaaai heb het idd druk, ik ben nu eindelijk 1 ! dagje vrij. De echoscopiste maakte zich niet druk en deed niet moeilijk of zo. Dus ik denk (hoop) dat het wel meevalt.
stom maar ik heb gewoon zenuwen in mijn buik ervan (net als het spreekwoord.. de zenuwen gieren door mijn strot.. )
lekker meid een dagje vrij! dus je kreeg er gelijk van langs dat je vakantie had gehad? nou gelukkig maar!