idd, heb vorige week 3 nachtdiensten gehad, dan ben je daarna 1,5 dag vrij. Toen weer 4 dagen gewerkt, nu 1 dag vrij en dan weer 2 dagen werken. En dan eindelijk weer weekend. maar je maakt het wel spannend hoor.
hallo allemaal! @ tipp: gelukkig is het geen ZSV! Hoe hoog was je bloeddruk, als ik vragen mag? @ zora: Dikke knuff voor jou! Jemig zeg, wat zullen jullie gebaald hebben gister.. @ sniffy: Gefeliciteerd met je goede echo! @ rox: jij weet t ook wel weer spannend te maken! @ truus: Oeps, foutje.... Kan gebeuren, toch?! Is menselijk! @ Kim: Dikke knuff! Vind dat je het super doet met je meisie! @ Wendy: ik ga NU stemmen! haha.. @ iedereen die ik vergeten ben.. eeuh.. solly, ben het verder kwijt!
euh... nou, ben ziek bij huis! maar verder ist oke! mag niet klagen hihi.. Hoe is het met jou? Vind je het allemaal nog een btje vol te houden?
zora knuffel meissie! jeetje het zit je niet mee he? maar des te meer ben jij zometeen blij met dat wondertje wat op jou wacht!
tja ze heeft bij de osteopaat flink zitten huilen dus viel daarna heerlijk in slaap! hihiihihhi volgende week weer heen! kus
Zora lieverd, hele dikke knuffel. Wanneer zit het nou eens een keertje voor jullie mee. Annemarie en Sniffy gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Tipp, fijn! Verder kreeg ik weer geen mailtjes meer en was ik gisteravond en vanmorgen ook niet in de gelegenheid alles bij te houden. Mannetje schopt lekker in de rondte daar beneden. x
Ten eerste een hele grote knufffel voor Zora! balen zeg. Hier zat je idd niet op te wachten. Wel fijn dat ze voor zekerheid gaan. Dat vergroot daarna natuurlijk je kansen. Maar het duurt wel allemaal lang zo.... En ook nog vol narcose, bah... Tipp: Fijn dat je eiwit goed zat. Maar idd rustig aan doen hoor! Bloeddruk is ook niet zonder gevaar toch? Ik heb vanmorgen controle gehad. Bloeddruk 110-70 en was niks meer aangekomen. Urine, hartje, ctg, echo en beweging prima. maar toen vertelde ik dat ik pijn bovenin de buik had. Zag het zelf als kwaaltje. Maar ze heeft meteen weer bloed afgenomen en mij doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een uitgebreidere echo, waarbij ggekeken wordt naar de bloedstromen. Ik zag zelf de paniek niet zo, maar goed, mannegie en jannegie dus naar het ziekenhuis gereden, waar ook de bevalling zal plaats vinden. Moest erg lachen om de arts. We moesten achter hem aan lopen. Een hele grote vent met grote witte jas, die hele brede stappen neemt. Als je zegt, hij is slager, dan geloof je het ook. Maar tijdens het onderzoek was het gewoon een nuchtere vent die alles uitlegde. Ons kindje was erg druk en draaide steeds weg als hij de navelstreng wilde onderzoeken. Erg grappig! Ik heb veel vruchtwater en daarom heeft het kindje de ruimte om zoveel te bewegen. Maar bloedtoevoer was helemaal in orde en kindje groeit goed. 1570 gram al!