Duim, duim, duim! Je zei toch dat dit zo´n rare cyclus was geweest met 2 x ongie? Vind het zó spannend worden!
zo klein beetje bij gelezen bah Tipp wat naar een hoge bloeddruk ik denk dat ik er ook niet blij van zou worden toch is het wel fijn om te weten dat jij en je kindje goed in de gaten worden gehouden het zou natuurlijk fijner zijn als je lekker je zwangerschap kunt uitlopen bij de verloskundige misschien moet je toch wat rustiger aan doen en neem je nog te veel hooi op je vork?!? Rox leuk dat je morgen gaat testen hij is vast roze
Jannegie, wel fijn dat ze er meteen zo bovenop zitten zeg. En weer even jullie ukje gezien toch? Fijn dat alles goed is. Ja heel bijzonder om hem veel te voelen, verschilt wel per dag. Meestal is ie in de avond wat actiever dan overdag. Tipp, je bent ook een drukte maakstertje, vooral met het mondje Dus tja wat hoge bloeddruk komt daar vast van... hihi sorry glapje? Fijn dat alles oke is hoor.
He das balen, betershap! Hier gaat het goed hoor. Mijn buik wordt echt mega maar het is nog goed vol te houden. Soms net een bouwvakker zoals met lopen, zitten en bukken Doordat ik aan het afbouwen ben met werken en ik vanaf volgende week woensdag echt verlof heb is het nu goed te doen allemaal. Zo houd ik ook energie over om leuke dingen te doen. Ook niet onbelangrijk toch?
gaaaap ben net wakker. Heb bijna 3 uur geslapen Heerlijk.... Vanavond lekker bij vrienden eten... Wie mieke? Ik? Druktemakertje? Geen idee waar je het over hebt
Nou ik vond het wel iets overdreven. De arts in t ziekenhuis ook geloof ik. Hij zei ook dat pijntjes er wel bij horen in de zwangerschap.
aan de ene kant is het wel fijn dat ze er zo bovenop zitten (ik heb soms echt het gevoel dat ik hemel en aarde moet bewegen om iets voor elkaar te krijgen), maar het kan ook onnodig stress veroorzaken...
ik hoop echt voor die kleine dat het gaat werken! en dat ze zich wat lekkerder gaat voelen!(en ook voor haar mama natuurlijk! )