Tja, hij is ten slotte een kruimeltje uit de kruimels en spruitenclub. (Of is hij nu een spruitje? ?) En dat zijn alleen maar mooie kindjes!
Ik keek net even bij de oktober mama's, maar volgens mij heeft missy nog helemaal niet gemeld van de bevalling. Ze staat nog gewoon op de lijst en nog niet dat ze bevallen is.
goeiemorgen meiden, Eten bij vrienden was gisteren echt super gezellig... Was ook een beetje laat geworden... Maar goed, op zich wel lekker geslapen. Dus dat scheelt weer... Vandaag nog maar eens heeeeeeeeeeeel rustig en voorzichtig wat laminaatvoorbereiding doen...
Ik stond vanmorgen stipt 8 uur voor de Bijenkorf omdat ik graag de clinique potjes creme wilde. Maar aangekomen bij de cremepjes, was het gelijk al uitverkocht. Echt ongelooflijk hebberig van al die mensen zeg.
Tja tipp, het was ook wel een mooie aanbieding hoor. Precies de creme die ik altijd gebruik, normaal 45 euro nu 25 euro. Kan me voorstellen dat het dan snel gaat, maar ja slecht ingekocht. En tja als iedereen 3 pakken pakt is het ook snel op. Zora, ik las smurfen, hihihi. Ik ben lekker bezig op MP, heb al 2 series boeken verkocht, 1 van 11 delen en 1 van 5 delen. Tja gelezen en wel, dus waarom zou ik ze nog bewaren. Voor de geinteresseerden.... nog een reeks Nicci French en John Grisham in de aanbieding
Oh, dat vind ik interessant! Ik bewaar de boeken juist wel, want dan krijg ik een mooie volle boekenkast . Nicci french vind ik wel leuk voor mn zw-verlof. Link van de advertentie?
Wegens mn pijn in de buik bovenin. Ze vertrouwde het niet en nam direct bloed af. Ze had sowieso alweer een echootje gemaakt om de groei te bepalen, dat doet ze altijd. Maar nu stuurde ze me door naar het ziekenhuis voor een extra echo waarbij ze de bloedtoevoer controleren. Jammer van de tijd die het ons koste, maar het was wel erg grappig om te zien dat de kleine van ons zó beweeglijk was, dat hij de navelstreng amper in beeld kreeg. Heb dus veel vruchtwater en daardoor kan de baby goed bewegen.
spannend zo'n contactbloeding hihi nee ik heb nog niet getest! misschien vanmiddag...ligt er aan of dat ik daarvoor nodig hebmoeten plassen ja of te nee.... moet namelijk tig x op een dag!
nou mieke, ik heb hier een boekenkast die uit zijn voegen barst, maar volgens thomas is boeken wegdoen een doodszonde
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... -euro.html Vind het normaal gesproken ook mooi staan voor in de boekenkast, maar die moet er nu juist aan gelden en heb geen plaats om hem ergens anders te plaatsen.