En dan kon ik eigenlijk nog wel janken door de hormonen, hahahaha. Niet gedaan hoor. Maar wilde ook zo graag 2 potjes inslaan. Kan er nu wel om lachen hoor.
Goede morgen meiden! Hier een rot nacht gehad. 5 keer eruit m,.\om te plassen en een verschrikkelijk enge droom..... Ik werd met een mes in mijn buik gestoken pfffff durfde niet meer te gaan slapen.
Goede morgen meiden! Hier een rot nacht gehad. 5 keer eruit om te plassen en een verschrikkelijk enge droom..... Ik werd met een mes in mijn buik gestoken pfffff durfde niet meer te gaan slapen.
Oeps mijn berichtje staat er 2 keer zie ik Nee ik zal proberen om niet meer te dromen echt verschrikkelijk
Bah Wendy! Dat is echt een rotdroom! Durfde je niet meer te gaan slapen omdat je bang was dat de droom weer verder zou gaan? Dat heb ik namelijk wel eens.
Ja precies jannegie. Iedere keer als ik mijn ogen dicht deed ging het weer verder. echt verschrikkelijk! Heb toen mijn mannetje wakkergemaakt. Hebben ff 5 min liggen kletsen en toen ben ik met zijn hand op mijn buik weer in slaap gevallen gelukkig
heb ik ook vaak... Ik maak dan inderdaad meestal thomas wakker, licht zachtjes aan, even wat drinken, wat kletsen en dan weer verder slapen. Dan is de droom meestal wel weg... Het is bij echt een kwestie van even goed wakker worden, en dan gaat het weg... Zolang ik half slaperig blijf, blijft die droom terugkomen. Trucje dat mijn moeder al bij mij als kind toepaste.
Durf mannegie nooit wakker te maken. Als hij eenmaal wakker is, dan begint ie al te stressen en te piekeren over de volgende dag en dan slaapt hij niet meer verder . Dus probeer dan even zachtjes wat te drinken en even te plassen. We zijn trouwens aan het graven voor het huis! Zand eruit en zand erop! Volgende week beton storten joehoe!
bah wendy wat een enge droom! ik heb vandaag eindelijk eens kunnen uitslapen. ben vandaag vrij dus.. lig nog steeds iedere avond wakker te denken: stel dat het raak is? pff werd er deze nacht toch niet goed van hoor, ik wou gewoon slapen, maar mijn gedachten bleven steeds wegdwalen. met als gevolg dat ik er 's morgens niet uit kan! dus vandaag maar even bijgeslapen
goeiemoggel hier al een produktief ochtendje gehad! zometeen komt schoonmama voor het eerst oppassen want ik moet een paar uurtjes werken! kus
Heerlijk hoor linds, uitslapen! Jeej jannegie eindelijk! Werk ze kim. Spannend voor jou en je schoonmoeder