hihihihhihhihih vind ik ook. maar ze komt hierheen en ik werk boven dus........................... ik ben er zo als er iets is. en het is maar van half 2 tot 4 hou jij je vandaag wel rustig meis? kus
ja tien dagen is lang en ik heb nog een probleem: Bert wil twee streepjes voor zijn verjaardag, maar hij is 9 oktober al jarig
ow ja tuurlijk haha bijna vergeten Allebei even oud en op de zelfde dag jarig dat brengt jou vast geluk dit jaar
Oh dat zal dan wel een geruststelling zijn... Ja ik hou me rustig... Al ben ik wel een beetje zenuwachtig voor de vk vanmiddag....
thanks... Grrr... Ik kan er zoooooo slecht tegen om rustig aan te doen... Ik voel me dan zo nutteloos. Ik loop dan constant rond met het gevoel dat ik iedereen alleen maar tot last ben... Zo frustrerend... Maar goed... Even doorbijten. Het is voor een goed doel... En gelukkig heb ik (nog) geen bedrust voorgeschreven gekregen...
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik werk al bijna vier weken weer! maar ik ben ondernemer(kapster) en kon het tot nu toe zo indelen dat ik werkte als manlief thuis was dus had nog geen oppas nodig. en vanaf nu wil ik gewoon twee dagen per week gaan werken dus dan een dag mama en een dag schoonmama. ik merk dat ik er best moeite mee heb vooral met schoonmama. en dit terwijl zij bij ons thuis komt en ik boven werk en dus alles in de gaten kan houden en mijn moeder neemt haar mee. maar ja je eigen moeder is toch eigen he? kus
ik zou ook meer moeite hebben met mijn schoonmoeder dan met mijn eigen moeder. Ik denk dat dat komt omdat je eigen moeder inderdaad vertrouwder is...
plus dat mijn schoonmoeder nogal een willetje heeft zo wil ze ook omi genoemd worden terwijl ik gewoon oma wil omdat mijn oma's al omi genoemd worden grrrrrrrrrrrrrrrrrrr
gelukkig ben ik ook niet op mijn bekkie gevallen hihihihiihiihihihi doos dat ze af en toe is! (ze is ook wel lief hoor!)
Omi vind ik ook niet zo leuk Kim! Tipp: Succes bij de VK. Hoe laat? Lala: 2 daagjes eerder testn dan?
getsie.. wat een nare en enge droom! ik heb een rare droom gehad .. me moeder was vreemdgegaan met iemand van de hyves!?! en me vader ging bij dr weg.. een en al verdriet