das een voordeel aan eigen ondernemer he!(en een nadeel geen 16 weken verlof..) en heb jij al je klantjes een beetje terug? of zijn er een hoop weggebleven? en tja schoonma is heeeeeeeeeeeel anders dan je eigen mams!
ik ben net terug van de vk. Bloeddruk was iets gedaald. Ik was ook wat gewicht kwijt (vocht verdwijnt dus ). Mijn urine was schoon... Morgen nog een keer extra controle...
Fijn Tipp, wat een geruststelling! Hoe hoog was je bloeddruk eigenlijk? Moet je nou ook veel drinken zodat je vocht afvoert?
mijn schoonmoeder is weg met donique en ik had gezegd dat ze na kwart over drie de fles moest en ze is nog niet terug aaaaaaaaaaaaaaarrgh. het is onderhand al vier uur geleden dat ze de fles heeft gehad. ben zo kwaad
kan me voorstellen kim... Knuffel! Fijn zo op de eerste oppasdag. Weet je wel waar ze heen gegaan zijn?
hier staat het stoofvlees lekker te pruttelen op het vuur. max, ons hondje zit aan een grote kluif hihi
Tipp, fijn dat de controle goed was zeg. Linds, lekker pruttelvlees en een kluifje Kim, balen zeg, kan me voorstellen dat je nu al helemaal niet zo graag je schoonmoeder vraagt. Wellicht heeft ze een goede reden. Jannegie, joehoe kom maar op met dat beton en die zandbak! Rox, geen leuke droom zeg, bah. Enne geen KV test meer hoor! Ik ben lekker luxe wezen lunchen met een vriendin in het Gooi. Lekker bij gekletst, hadden elkaar vanaf begin juli al niet meer gezien en te weinig gesproken.