Ik ben er weer Kan me heel goed voorstellen dat je kwaad bent kim! Tip: Wat fijn datj e bloed gezakt is. Rox: Jeetje dat jij tot zaterdag akn wachten zeg cxvknap hoor
Ja klopt, dat had ik al geregeld voordat dit op TV kwam hoor. Mijn vk vond dat echt iets voor mij en niet zo'n suffe pufclub zeg maar.
Hoi hoi, Rox, je laat ons wel in spanning zitten zeg. Ben zo benieuwd hoe het nu toch zit bij je. Maar mijn duimen draaien nog gewoon lekker door hoor. Tipp, fijn dat het vandaag wat beter was bij de vk, wel lekker rustig aan doen he. Jij zou eigenlijk even langs de slager moeten voor een onsje zitvlees. We zijn vandaag even snel getrouwd bij de gemeente, binnen 20 minuten stonden we weer buiten. Zo is het allemaal makkelijk en goed geregeld voor de kleine. En we hebben gelijk 2 boeken gehaald met geboortekaartjes. Oei wat heb je daar toch veel keuze in zeg. Denk dat we nog meer boeken moeten halen. Groetjes Tamara.
meisjes...ben nu aan t testen maar hij is weer negatief... Nou test ik niet meer hor... Heb afgesproken dat jo nu mag kiezen wanneer we gaan testen...
Taby, gefeliciteerd met jullie huwelijk, hihihi even getrouwd in 20 min. Ja zo kan het natuurlijk ook. Linds, vind ik ook prima hoor, even snel trouwen, hahaha. Rox, oh weer die KV test! Denk toch dat het gewoon een rare cyclus is dit keer.
rox knuffel, hoop voor je dat het niet een te lange cyclus wordt.. ik ga naar mama, heb geen toetje op en mama heeft ALTIJD toetjes hihi
ze was kwart over vier thuis! ze dacht dat donique pas na vier uur moest dus ik heb haar meteen verschoond en de fles gegeven. grrrrrrrrrrrrrrrrrrr goed begin. kus
tamara gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! ook al was het in 20 minuten toch een feestje waard toch?
Oh meissie hoe kan dat nou? Even pas op de plaats, en tijd voor jezelf en je gezinnetje. Even niet aan anderen denken, nu ben jij aan de beurt.
Ja ga ik doen Mieke, volgende week lekker op vakantie en daarna naar de HA. Heb Plantival gehaald, kijken of t merkt