Hee Daantje Idd alweer bijna op de helft zeg jij gaat ook lekker snel Truus begon je ons al te missen?
Nou nou! Ik zit al die tijd al om je te huilen ik dacht steeds als ze niet meer komt dan is mijn weekend nu al klote LOL
Jep is een heftig jaar, dit jaar. We doen alles tegelijk! Maar we proberen het hoofd koel te houden. Mannegie is nu lekker met een verreiker aan de gang, wat betonplaten leggen voor een voergang. Geen Duitser vandaag aan de kop te zeuren, door de vrije dag. Truus: ik miste je ook hoor!
ik vind verbouwen echt verschrikkelijk. Toen ik dit huis 2 jaar gelden kocht hebben we werkelijk alles erbouowd. alleen de buitenmuren zijn blijvenstaan. alles nieuw electra,keuken,badkamer echt alles pffff wat een werk en geld
Ja, als je aan het verbouwen bent, woon je vaak ook nog tussen de troep. En het gaat allemaal zóó langzaam. Maar ik kan heerlijk wegdromen hoor, heb helemaal in mn hoofd hoe het eruit gaat zien. Maar het zal wel 2 jr duren voordat we alles op de rit hebben, ook met tuin en schuur enzo.... De timmerman komt zo, om het huis door te spreken. We willen ntuurlijk nog wat van de prijs af hebben . Volgende week naar ikea om de keuken vast te leggen.... Het wordt wel de witte! Ben je blij met hoe het geworden is na de verbouwing? ik bedoel, het was de moeite wel waard toch?
ja het was zeker de moeite waard achteraf. Het huis is precies zoals ik het hebben wilden. Maar ik heb wat tranen gelaten omdat ik dacht dat het nooit meer goed zou komen haha
hier minder nieuws De vk is net weg. Mijn bloeddruk was weer gestegen en er zat een spoortje eiwit in mijn urine. Ik moet nu naar het ziekenhuis voor een bloedtest om te kijken of mijn organen niet beschadigd zijn door de te hoge bloeddruk. Als de uitslag slecht is word ik opgenomen. Anders krijg ik medicatie waarschijnlijk... Ik moet nu in ieder geval hoogstwaarschijnlijk de rest van mijn zws onder controle blijven van een gyn... Ik hoop dat ik jullie vanavond een update kan geven. Anders sms ik mijn buddie wel
Jeetje Tipp wat klote! Vind het zo erg voor je. Ik hoop dat het alsnog meevalt. moet je meteen naar het ziekenhuis nu? Ik denk aan je dikke knuffel!
ja ik moet meteen... Ik zit echt te janken achter mijn laptop... Ik snap het niet... Ik voel me helemaal goed... Ik heb zo rustig aan gedaan...
het ligt ook niet aan jou meid! Rustig aan en wacht eerst de onderzoeken ff af. Is je mannetje thuis om met je mee te gaan?
Heel veel sterkte en maak je nu nog even niet te druk ff lekker huilen helpt. Ik moet nu helaas weg moet naar fysiotherapie maar ik denk wel aan je hoor ik hou je in de gaten
We slepen je er wel doorheen Tipp! We zijn net bij het kdv geweest. Zag er allemaal leuk en goed verzorgd uit. Kan met een gerust hard m'n kleintje 1 dag in de week daar achter laten.
Tipp, sterkte meid, je niet al te druk maken en je er gewoon aan overgeven. Je bent nu vast al weg, maar wilde het je toch even meegeven. Daantje, goed je hier weer even te zien.