Hè bah, Tipp! dat hadden we niet meer verwacht! Vind ik echt balen voor je. Maar beter het zekere voor het onzekere. Laten we hopen dat het meevalt en dat je niet plat hoeft en vooral... dat met je kleintje alles goed is!
Haha! Ja, dat schiet op! Hij heeft het goed naar zn zin, schiet lekker op. Ik vind het vandaag erg stil. Ben gewent aan mobieltjes die constant rammelen en trekkers en vrachtwagen die voor mn caravan langs rijden... Zou toch wat zijn, als ik niet meer tegen rust kan?
Dank je wel! Kwam er gewoon elke keer niet aan toe! Slaap zo gigantisch veel en ben daarnaast gewoon te druk met van alles en nog wat. Geniet ook nog weinig van m'n zwangerschap... dus nu ik een dagje minder ga werken, kan ik eindelijk genieten! Ben jij ook zoveel moe Mieke?
Het is te doen, de vermoeidheid komt alleen wanneer ik echt druk ben geweest. Het is met vlagen eigenlijk.
ja doe ik zeker, maar denk dat Tipp nog in het ZH is. we wachten gewoon rustig af! Maar Mieke, wanneer ging jij nou weg? Morgen toch? Hoelaat vliegen jullie?
Oh Wendy ben ik gelukkig niet de enige hahaha. Truus, zondag om 14 uur gaat het vliegtuig de lucht in... eh vliegend dan wel te verstaan.
Truus het stond er zo raar alsof ie ging ontploffen zeg maar. Ikdus, of ik de 'warme' zon nog mee krijg weet ik niet, maar ik zal zeker proberen wat zon jullie kant op te sturen hoor!
Truus, bedankt voor je antwoord. Tipp, Jeetje wat balen zeg. Had dit niet meer gedacht eerlijk gezegd. Wat een tegenvaller. Je kan niet meer doen dan jezelf eraan over geven, maar leuk is anders. Meid hou je eigen taai, heel veel sterkte. Dikke knuffel. Ga vanavond lekker bankhangen, ben hartstikke moe. De bewoners waren zo onrustig in de namiddag. Prettig weekend allemaal.
hey meisjes ik meld me weer ff. hier alles goed. donique was alleen weer erg aan het spugen maar heb nu een m speen gehaald voor de fles en meer nutriton erin. en voila ze drinkt nu ook haar hele fles leeg. dus dat is ook mooi meegenomen. ze kreeg het gewoon niet door de speen heen vanmiddag lekker met schoonzusje naar de markt geweest en naar een leuk kinderwinkeltje. (kon het niet laten) een donkergrijze broek gekocht met een felroze shirtje erop met grijze letters 50%mama 50%papa/ erug leuk en lekker stoer. (altijd dat lieflijke is ook niet leuk! ook nog gekeken naar jurkjes maar niets gevonden (eentje maar was te duur) donique is de laatste dagen gelukkig weer wat vrolijker alleen kwam ze vannacht twee keer! erug heftig eerste keer borst een en tweede keer (jullie raden het al )borst twee. en toen vanaf half zeven tot half acht bij mama in bed. hihihihihi vond het zelf ook erug gezellig,ze begint nu steeds vaker te brabbelen en te lachen. dan denk ik dat ze gaat huilen en dan kijk ik in de wagen en dan zie ik een bog smile (daar doe je het allemaal voor) ik liep vandaag op de markt en had gewoon weer zin om zwanger te zijn en nr 2 te maken. maar we wachten nog ff hoor. maar vind het wel fijn dat mijn lichaam en geest dus goed genoeg zijn hersteld dat ik er weer aan denk. mijn schoonzus verklaarde me voor gek hihihihih. ik zal binnenkort weer s ff een foto van doniqe laten zien helaas nog niet met lach want ze stopt elke keer als we met een camera komen hihihihi truus hou je mij ook ff op de hoogte meis. ik zal haar zelf ook ff een sms sturen voor steun want ik denk niet dat ze mijn berichtje nog heeft gelezen. kus