linds, wil jij jou nummer nog even pben? Kimmie, lekker geshopt meis? Hier ook de wens voor nummer 2 hoor! Nog niks van Tipp vernomen, ik vermoed dat ze moet blijven
truus je hebt pb. en ja idd als je nu nog steeds niks van tipp hebt gehoord, zit de kans er goed in dat ze moet blijven en alles leek zo perfect te gaan
goed hoor! mijn zusje is ondertussen ook al verloofd met Ruben, maar ze gaan pas trouwen als Ruben net zo groot is als haar haha
hee lieverds, Ik ben weer thuis.. Gelukkig... De ctg was helemaal goed, bloeddruk wel iets verhoogd, maar minder hoog dan mijn vk gemeten heeft. Mijn bloedwaarden waren perfect voor een zwangere. Ik mag gewoon bij mijn eigen vk onder controle blijven. Er was een spoedgeval, vandaar dat ik pas zo laat terug ben... Dank jullie wel voor alle lieve woorden en berichtjes... Jullie zijn lief!
sowwy truus en kimmie Ik mocht mijn telefoon op de kamer niet aanhebben... Dank je kimmie... Pfff heb honger, ik ga gauw eten!
nee niet eens... Ze snappen neit hoe het komt. Ik moet gewoon rustig aan doen, maar ik mag doen wat ik kan...
goede avond allemaal! zo ik ben er ook weer eens heb net 2 dagen werken er op zitten bij me nieuwe werkgever was wel leuk hoe is het hier met alle lady's?
hallo dames, heb even 20 pagina's bijgelezen Eindelijk 2 daagjes vrij. Lekker uitslapen want die vroege diensten breken me echt op. @Taby: gefeliciteer met jullie bliksemhuwelijk @Tipp: gelukkig is alles goed.