Sniffy, ik heb het niet gedaan. Het is een kansberekening, straks word je onzeker door de uitslag en is die onzekerheid onnodig geweest. Bovendien was Joey welkom, met of zonder Down
ons wondertje is sowieso welkom hoor. Al vind ik we dat een kind een waardig leven moet kunnen hebben.
ja maar dat kan een down kindje toch? en de rest zie je bij de 20 weken echo? als donique super gehandicapt was geweest of niet levensvatbaar dan was het wat anders geweest inderdaad
Goedenavond! @ test: hier ook niet gedaan. Idd wat Truus zegt, het is een kansberekening en ik was alleen al bang dat ik bij een minder goede uitslag me vreselijk druk zou zitten maken (dat doe je toch! ook al is het welkom ) terwijl er dus heel niets 'mis' hoeft te zijn. @ wijntje gisteraaf : geen kater! Wel errug lekker, ga er zo weer 1 inschenken! Fles moet uiterlijk morgen toch leeg he? @ Tipp : Wat heb jij de boel laten schrikken meis! Doe je wel rustig aan? En zeggen dat je mag doen wat je kan vind ik wat ruim genomen; een beetje doordouwer (ben ik, en volgens mij jij ook wel) doet snel teveel dan hoor! Hou je grenzen in de gaten, want dit is wel een waarschuwing! @ Kim : jaaa, foto van Donique! @ Truus : lekker wijntje? Welke rosé heb je? (ik hou er niet zo van, alleen die van de c1000 vind ik wel lekker)
ik doe lekker rustig aan meisjes! De vloer beneden gaa sneller dan verwacht en dan is mijn hele huisje af. Geen reden meer voor stress of paniek... Ik denk dat ik misschien nog even een weekendje weg ga met thomas. Even kijken of ik iets leuks kan vinden... Ik ga weer, mijn moeder roept dat het eten klaar is (luxe, ze heeft voor me gekookt )
Wij hebben wel de combi gedaan. Broertje van vriendje heeft het downsyndrome. Dus vandaar dat we het wel wilde weten. Het is een kansberekening (bij mij iets van 1 op de 17000), maar toch lekker om te weten.
Dan had ik het ook gedaan Daantje. Wat was jullie beslissing als de kans groot was op Down? Luxe Tipp!
lekker hoor truus, er even tussen uit. Wij gaan normaal gesproken in December op wintersport, maarja skiën zit er dit seizoen niet in