ik kan het niet tegenhouden, ik zeg tegen mezelf ook vaak genoeg: 'waarom zou het deze ronde wel raak zijn?' maar 's nachts lig ik volop te fantaseren over een positieve test grrr
Wat een lieve foto's van Donique! Tipp, heb even snel terug gelezen. Rustig aan doen met je huis over de kop zal wel niet meevallen. Maar ik blijf het zeggen. Op de bank jij, want je kleintje gaat echt voor! En nu teveel doen is een beetje "egoistisch", moet je nu maar denken. Mieke, stoute kat van jou zeg! Truus, al helemaal zin in je vakantie? Au nog steeds pijnlijk ogen dus. Ik ben weer terug van twee daagjes clientvakantie. Donderdag naar het Dolfimarium geweest en vandaag lekker met ze geshopt! Leuk dus. Maar nu wel op de bank met koppijn. Zo heb niet alles bijgelezen. Ik begrijp dat ik taby mag feliciteren met haar huwelijk? of heb ik het mis? Groetjes Maranka
hahahaha truus, geinige foto. een bewoner op mijn werk was gisteren jarig en ik had ook zo'n feestmuts bij hem op gedaan
Truus ik zie altijd alleen maar gekke foto's voorbij komen van Joey, wat doen jullie toch met hem zeg!
hihihihihi ja he die heeft mijn zus gemaakt. zooooooooooooooooooo leuk. en in het echt is ze nog veel leuker hhihihihihihih mijn moppentrommel nou meisjes als ik zo er niet meer ben ben ik naart boven want ben erug moe
Aha nou vandaag dus mijn eerste gehad, niet dat het mijn neus echt uit liep of zo, maar het was wel aanwezig.