Een klap op je stuitje gehad? Hoe doe je dat? Hoop dat de pijn snel afzakt. Gelukkig is het weer om lekker binnen te blijven.
Oje, nog niet zo eenvoudig dus... . Ben blij dat het gelukt is ! Nu jij gauw op vakantie en genieten 8) !
goeiemiddag... Lekker lang geslapen... Thomas is inmiddels weer met het laminaat bezig... Mooie banner wic!
uh, eerst huishouden doen en troep opruimen. koffer pakken, buuf informeren over verzorging katjes.... pffff
hij slaapt eindelijk! ik zit nu lekker met kruidnootjes op de bank, rozengeur & wodka lime opgezet! ooo wat is Joey een lastpak vandaag! Jannegie, wij ook rond de 30 weken meis!
Lekker genieten van kruidnootjes, mjum! Joey lastig? Dacht dat ie nooit lastig was, alleen maar grappig . Hmmm.... dan ga ik van de week ook maar de kaartjes bestellen. Mannegie vind alles wel leuk wat ik uitzoek. We gaan waarschijnlijk toch ook een aantal in het duits doen, voor onze duitse kennissen. Hier schijnt het zonnetje nu! Heb net paardje naar buiten gedaan en liep even terug over de zandplaat voor ons huis. Dacht ineens: hé, wanneer heeft Joep hier dan gelopen? (onze hond). Maar dat kan helemaal niet. Kijk ik nog eens goed, zijn het dassenpootjes. Hihi, van links naarrechts en in alle bochten over de plaat heen. Die heeft vannacht even alles onderzocht. Leuk hè .
Nou jannegie, als Joey in een sprong zit.... En alle kaartjes tweetalig? scheelt een hoop drukkosten! O wat leuk dat die ook zo rondlopen bij jullie!
Oja, dat zou ook een oplossing zijn. Maar de meeste kunnen toch gewoon in t nederlands. We kunnen ook nog zelf een inlegvelletje maken met vertaling, das een idee van mannegie. Ja die das heeft met zn familie een burcht hier op de boerderij. die trekt zich nergens iets van aan. Als ons huis klaar is loopt ie ´s nachts dus gewoon door de tuin, hihi...