Hihihi meiden wat zijn we weer gezellig! Ik lig hier weer helemaal in een deuk! Ik heb net geprobeerd Jasper zijn melk te laten drinken door de antilektuit. Geen succes! Hij begon heel enthousiast maar zoog zo hard dat hij veel te veel binnen kreeg en het zijn neus uit kwam. Tja toen wilde meneer natuurlijk niet meer. Iemand suggesties hoe ik hem wel aan een drinktuit kan laten wennen? Wic. leuke banner! ! ! Daisy, alles goed hier hoor. Ben alleen tegenwoordig met zoveel dingen bezig dat zsp een beetje op de achtergrond raakt. En dan moet ik elke keer weer zoveel bijlezen. (ik wil ook niets missen, maar ja dan moet ik wel elke dag even langs komen) Mieke, druk bezig met pakken?
Ah Joey dus ook niet! Ik doe er denk ik vanavond maar pap in. Kan het er niet zo snel door. Zeg, ben vandaag naar het kruitvat geweest. Wilde graag de friso potjes. Alles op! Hebben jullie geen regeling dat wanneer de dingen die in de aanbieding zijn op zijn dat je dan een bon kunt krijgen om het op te halen als het wel weer is?
nee helaas niet Maranka, nouja, helaas.... Anders stond ik heel de dag bonnen te schrijven hahahahahah
Hij lijkt ook steeds meer op je, Maranka! Truus: Zo belangrijk zijn die eieren niet hoor! Joey gaat gewoon lekker mee bij de kalfjes kijken en slaapt lekker warm in de caravan. Waar zou jij de kip laten?