Ja ook wel weer logisch! Ik vind ook wel dat Jasper nu een beetje meer op zijn mama begint te lijken. Maar de meeste mensen zeggen nog steeds dat het net Peter is.
Maranka, super foto's, lekker ventje hoor! Enne mijn nichtjes begonnen aan de tuitbeker pas ergens maand 9 of 10, dus je bent misschien wat vroeg. Zo beker met inklaprietje is misschien ook wel wat? Nog niks gepakt, ben gewoon even uitgeblust. Maar heb nog alle tijd. Zo maar even mijn teennageltjes mooi lakken. Staat wel weer leuk in die teenslippertjes.
Tja Mieke, misschien wil ik idd wel te snel hoor. Ik kijk het vanavond even aan met de pap en anders leg ik die spenen gewoon eerst nog een maandje in de kast. Kijk dat is nou een goed voorbereiding op de vakentie. Gelakte teennagels, erg belangrijk. Jij denkt ook aan alles. Truus, hoe zit dat, jij je nagels al in de lak?
Maranka, Leuke foto's. Jasper is al wel groot aan het worden zeg. Tis al echt geen babytje meer. Mieke, ben jaloers op je.
goedemiddag dames, Janco en ik zijn even naar de stad geweest. Nou van die kredietcrisis is niks te merken. Het was verschrikkelijk druk.
Nee nog niet, eerst nog een voetenbadje, rasp erover en voetjes insmeren! ik ruik een vieze luier.... toedeloe!
ja gaat nu goed maranka... Deze vrienden zijn iets normaler... Die letten meer op wat jij wilt dat er gebeurd enzo... Maar het werk is al bijna klaar...
Nog iets leuks gekocht sniffy? Voetenbadje is ook lekker truus. Goed idee. Ik heb gisteren bij de kapper een kleurtje laten zetten. En mijn haar weer lekker kort laten knippen.
Heey meiden, kwam ff snel langsgluren! Hoe is het hier met iedereen? Is er nog nieuws? @ tipp: hoe is met jou dan? Las je verhaal gister al, jemig meid, wat zul jij geschrokken zijn...
hier altijd donkerbruin. trouwens nooit geweten dat andijvie zo'n chemische reactie bij Joey kon veroorzaken!
hihihihi, is het zo erg truus? Ja remmar, het was even schrikken, maar dat is nu gelukkig weer helemaal weg...