hahaha laten we hopen dat het helpt toen mijn moeder er een jaar geleden achter kwam dat ik zwanger wou raken, zei ze meteen: misschien dat je dan eindelijk eens normaal gaat doen hahahahahha erg he
Ja dat is dus de vraag? als het maandag nog niet weg is laat ik de HA hierheen komen. Dit is echt klote
hihihihihhih dat kreeg ik ook te horen. ik praat een beetje plat en moest maar eens abn gaan leren! nou no way ik ben wie ik ben en ik ben kim en praat plat! hihihihihihihihih trouwens mijn papa is amsterdammer dus ik heb het niet van een vreemde (ik praat platter als hem hihihihihih) kus
@ sniffy combinatie test? ik weet het niet ! aan de ene kant wil ik natuurlijk weten of alles goed is enz maar me schoonzus had ook allerlei testen gedaan en zei het is overbodig niet nodig en alleen maar duur?!
ja dat zeggen er een hoop ja ik zit ook nog te denken wat ik zal doenniet voor t geld maar gewoon ik weet het niet moet 7 Oktober naar verloskundige dan voor intake!
lieve lady's vanavond hebben we een feest van een goede vriend die er naar 8 zware hersenbloedingen nog steeds is en zo goed als de oude dus dat gaan we vieren en je raad het al ik is de BOB maar we doen het voor een goed doel iedereen een goed weekend verder!
ben ik je misschien net mis gelopen was echt te druk in de h&m... de kinderbijslag was duidelijk binnen!
@ wen sterkte meid! zwaar klote! @ mieke fijne vakantie en geniet ervan @lindsey.. hellas geen roze meid..maar hij was wel heeel grappig @ truus http://www.brugman.nl/badkamercollectie en dan de badkamer met antressiet tegels vloer en 1 muur, de rest witte tegels. alleen inplaats van een bruin meubel een wit meubel en geen inloopdouche...(en onze badkamer is een stukkie kleiner ) snappie?