wat tempen? doe ik nie aan haha. dan ben ik er te gestresst mee bezig vrees ik, dan MOET ik er iedere dag mee bezig zijn
ik ga ff op internet kijken hoe het moet maar ik ben 4 dagen van 9 tot 10 aan het werk dus ben bang dat ik dat niet ga redden....
ik weet alleen maar dat je iedere morgen moet tempen (rectaal) en dat ie stijgt na je ei ofzo? ik voel mijn ei de laatste maanden zelf en ik vond de ovutesten ook heel gemakkelijk
Ik heb nooit getempt, maar mn schoonzusje doet het wel. Elke ochtend op hetzelfde tijdstip (het lukt haar ook, ondanks heel wisselende werktijden!), beste is rectaal tempen. Geeft toch echt wel inzicht in je cyclus begrijp ik. (schoonzusje=tweelingzus van manlief zit overigens in 2de poging IUI nu)
wic ik vind het zo'n ongelovelijke mooie banner! meiden ik snap echt geen snar van dat temp.kaartje! ik voel mijn ei gelukkig ook(niet iedere maand maar...) ik ga gewoon om de dag klussen en dan zien we het wel weer... ik ga weer even lekker op de bank hangen want die buikpijn is echt niet grappig! misschien dat ik maar een rose opentrek..nou mag het weer toch?
Dank je wel Rox! Meis, lekker flesje opentrekken hoor! Stomme cyclus Je hoeft niet een speciaal tempkaartje bij te houden hoor. Gewoon zelf opschrijven vanaf het begin van je cyclus, dan zie je vanzelf wel wat je temp doet. *knuf*
@ rox! Balen meid, ik zou zeggen open die fles hihi... @ Wic echt een super banner. @ Kim heerlijk joh zo'n kleintje dat op je buik ligt te slapen. @ Truus hoe is het bij jou? Oog al beter?
misschien stom hoor maar.. ik ben gister gestopt met smeren met antibiotica voor die schimmelinfectie... kan het zijn dat dat de menstruatie tegen hield? (volgends mij heel dom maar wel heel toevallig... )
Ah Rox! Wat balen! Had het je zo gegunt. Je lichaam is gewoon beetje warrig geweest deze maand. Lindsay: de hoop op roze ligt nu bij jou. Ga je nog steeds op bert zn verjaardag proberen te testen? Dat gevoel in je buik zou innnestelen kunnen zijn [-o< . Ik zit alweer een uurtje te typen, maar wel in bed. Had gisteravond zo´n pijn in mn buik én mn rug. Wist niet meer hoe ik zitten moest. Hier gaat hetredelijk. Mannegie wilde uitslapen en die werd om half 7 uit bed gehaald omdat er een koe kalfde met een dood kalfje . Hij is nu nog niet terug, dus alweer druk aan het werk.
Goedemorgen meiden. Ik ga voor aankomende week afscheid van jullie nemen, al weer! Geniet nog even lekker van de zondag, ondanks de regen. En ik spreek jullie weer wanneer we terug zijn. Liefs Mieke
Goedemorgen! Mike is puinruimen in de auto bij zijn vader voor de deur, Joey ligt op bed, 3 wassen weggewerkt, bed verschoont, stofgezogen en kattenbak verschoond. alleen nog een klein vaatje en de badkamer. Morgen de laatste dingetjes kopen en bij elkaar verzamelen en dan lekker op vakantie!