om een uur of 12 linds, even schapjes doen en dan gelijk door! Op de schapjesn a is alles ingepakt voor de heren, mijn dingetjes zitten nog in de was
het zal je goed doen Truus, ik vind het altijd leuk om naar CP te gaan, denk dat het met Joey erbij helemaal geweldig zal zijn! Geniet ervan met zijn drietjes en als er iets te melden valt, heb ik je nr he ga ff wat eten en dan naar ons mam denk ik
is goed Linds, dankjewel! We hebben trouwens ook een meeting in CP, ook een januari mama, gaat dezelfde dagen EN zelfde dag zijn onze jongens bevallen!
goede middag meiden! Ik kom net uit bed pfffff had de nacht hier vor bijna niet geslaen dus heb alles in gehaald haha
Ja zo is dat meiden! Nu kunnen we nog uitslapen das over een week of 7/8 wel anders Maar ook daar kijk ik naar uit! Haha lala brutale vragen komen van jou meestal he
Hihi, ja hoor! Al vanaf het moment dat ik ben bevallen van Jasper. Maar ik ga rond Jasper zijn eerste verjaardag de mirena laten verwijderen. Ik hoop dan in juli zwanger te raken. Ik wil n.l heel graag weer een voorjaarskindje. Is me heel erg goed bevallen. Maar uh.. ben nu al een dag of 4 overtijd! Denk overigens dat het gewoon door de Mirena komt hoor. Dan kan je menstruatie wegblijven. Maar de vorige 2 keren was ik juist veel heftiger ongi dan met de pil.
oei te direct misschien. ik ga een tweede poging doen... dag maranka! alles goed? en met jasper? kan hij al een beetje spelen? leuk he als je kleintje alles interessant vindt? weet je wat hij interessant zou vinden? een brusje om mee te spelen! hihi sorry maranka was niet onbeschoft bedoeld hoor
Wat zitten jullie nou moeilijk te doen. Het was toch een doodnormale vraag ! Ik denk overigens niet dat Jasper al op een brusje zit te wachten. Die vindt al die aandacht voor hem alleen volgens mij veel te leuk! En idd Linds, alles is leuk om te spelen. Tissues zijn op dit moment favoriet .
haha tissues! hoe verzint ie het?! kan een hoop rotzooi geven niet? lekker op zeveren en dan al die kleine stukjes op zijn kleren hahaha