Wat een werk zeg. Was je n door je rug gegaan? Want je lgt op bed toch? pfff wat balen he? Maar ook het steunen van je man kost energie, dus mag je ook best rusten als je er aan toe bent!
nee ik ben echt een leek op computers. hoe doe ik die foto's naar je toe doen dan? via de mail? en ik wil gewoon wat liefs met roze ofzo? geen thema ofzoiets, ik hoor het wel kus
wilde wat zeggen, doe 't maar niet, anders maak ik iedereen gek hier! Dus Bert was gewoon Bert hahahahahaha 16 Oktober was de verjaardag van mijn opa!
Kimmie, jij ook een digibeet? pas maar op, anders word jij ook bestookt met PB's over wie je banner heeft gemaakt!
moet allemaal geluk brengen, toch? en ik wou altijd voor mijn 25ste zwanger raken, 23 oktober word ik 25 hahahha
maarreh, als t warm is? ALS het raak mocht zijn ben je in Juni/Juli uitgerekend... *zit heel zenuwappig te wip wappen met laptop op schoot*
wie heeft nog niet op Wendy's buikje gestemd? Want die andere foto heeft al 41 stemmen en dat is een kopie van de gewonnen foto van de maand.... DAT KAN NIET, MAG NIET EN WIL IK NIET!