nou ik zie zondag wel wat de test verder zegt en probeer me er niet te druk over te maken..... zeg ik nu.
Hahaha, ik vind dat je er vrij cooltjes onder blijft. Ik zou een gat in de lucht springen en helemaal wild en gek worden en blij zijn..
Tja, dat is het nadeel van zo vroeg testen.. Maar ik denk ook dat als je voor NOD posi test, dat het wel goed blijft gaan tot sowieso na NOD.. Het kan de hele zwangerschap door gebeuren dat het mis gaat, maar daar moet je gewoon niet aan denken.
En daar gaan we lekker niet aan denken, want jij hebt over 8 maandjes ongeveer een mooi en gezonde knappe baby in je armen.
Ja, ze is stom geweest ze had de laatste normale bus gemist.. En de eerste nachtbus kwam pas om kwart voor 3, dus ze zal net weg rijden.. Ach ja, zolang ze het leuk heeft gehad vind ik het prima hoor.. Ze mag ook wel weer eens een keer een leuke avond hebben. Maar ik wil nu wel mijn schatje kunnen bellen, ik mis zijn stem , dus hopelijk schiet het op.
Ik heb nog geen telefoon die krijg ik maandag ( hoop ik, wacht er al ruim 2 weken op ) Dus ik gebruik mama dr telefoon om hem te kunnen spreken.
Goede morgen allemaal, Gistere nog even geklust en nu afwachten op de NOD hopelijk is het dit keer raak!vandaag een drukke dag hopelijk word het wel gezellig iedereen een fijne dag! groetjes
Goedemorgen (nachtbrakertjes) Wat een geklets zeg, hahaha dit gaat allang niet meer over het forum zullen ze blij mee zijn. Ik heb heerlijk geslapen als een blok. Tipp hoe is het gegaan gister... nog wakker gekieteld. Joh hier vraag ik het ook zo vaak, krijg ik als antwoord. Dat het veel praktischer is wanneer hij het maar 1x per dag hoeft te doen en dus alles verzamelt op het aanrecht. Anders moet hij 10x per dag die klep open doen En... bij mannen is iets nooit meteen he, duurt altijd even voordat ze het doen. Nou ga even douchen, wil even naar het winkelcentrum, kijken of ik de winkels nog weet te vinden. Even een kadootje voor liefje kopen en voor de verjaardagen waar we naar toe moeten.