Goedemorgen trouwens! Tiepmiep zit weer op haar plek hoor! Sowieso een drukte van belang alweer op het erf. vandaag komen de monteurs voor het eerst om de melkstal te monteren, spannend!
hihihihihi jannegie druk druk druk meissie? ik was om zeven uur wakker(lees donique")"fles gegeven. gedouched en ontbeten en ben me nu aan het aankleden. kus
hihihihih ja die ligt op bed en dan kan ik af en toe kijken hihihihihi donique wil niet meer slapen en ligt maar naar me te lachen hihihihih.
goeiemorgen meiden, Ik heb echt super geslapen. Wel erg veel gedroomd... 1 droom over dat ik ruzie had met allemaal marokkaantjes hier uit de wijk, 1 droom over mijn bevalling en 1 droom waar donique in voorkwam Ik ga vandaag lekker rustig mijn kasten weer inruimen... Lekker op mijn dooie gemakje... HIhihihi, danno (dat viervoeterige labradorbeest hier) vind het laminaat nog maar niks... Hobbelt en glijdt van kleedje naar kleedje om dan steeds op zo'n eilandje gelukzalig te kijken zo van "pfoei, dat heb ik gered" hihihihi
over donique? hihihihihihihihihih zal wel een leuke droom geweest zijn. van onze kleintjes samen ofzo? en die lab ooooooooohhhh zou helemaal in een deuk liggen hihihihih ik zit nu weer op bed tv te kijke en te laptoppen. heb net de was gdraaid opgehangen en gestreken (drie verschillende wasjes uiteraard zo snel ben ik niet! )
hihihihi, ik lach me ook voortdurend gek om die hond hoor... Al heb ik soms ook zoiets van "joh stel je niet zo aan" Die droom over donique... Ik paste op haar om de een of andere reden
hihihihihih op donique aan het passen en? gedraagde ze zich een beetje? hihihihih ik ga haar ff de fles geven meisjes kus
@ linka fijn je weer gezien te hebben meid! @ kim je bent alweer druk bezig geweest jij! Gister bij me moeder de zolder opgeruimd.. Oude brieven terug zitten lezen van vriendinnen.. Echt geweldig! En wat een onzin!(maar dat was juist zo leuk... )
hey meiden! sorry , ik ben alweer een tijdje niet geweest! druk, druk! is er hier nog leuk nieuws ondertussen? @tipp: hoe gaat het met jou en kleine uk? krijg je een keizersnede? @jannegie: met jou en kleine uk ook alles goed? @wendy: en bij jou? (zal nu vast iemand vergeten...) @lala: spannend! al een gevoel? @truus: fijne vakantie! hier gaat het goed! Milan is echt niet lekker geweest van zn buikvirus, maar het gaat nu weer beter! vanmiddag zijn 2e prikjes! hij heeft afgelopen woensdag zijn 1e keer fysio gehad en dat ging goed! ze maakt zich absoluut geen zorgen en moest het meer als luxe zien dat hij fysio kreeg! owja... hij is ook nog op de foto geweest! volgens mij zijn ze erg mooi geworden, maar dat zien we zaterdag over een week! liefs rebbel
hihi nee hoor rebbel... Ik hoef geen verplichte keizersnede... Alles gaat met ons weer goed (ik voel me in ieder geval kiplekker )... Morgen weer controle, lekker bij mijn eigen vk...