ja dat hoop ik ook. Ik voel nu steeds iets verschuiven bij mijn stuitje zooo akelig haha... @wic mooi werk weer die banner @ kim prachtig meid wat een mooie dochter heb je!
Ooh, wat een prachtige banner! Lekker roze! En mooie foto´s ook Kim! Wendy: meid wat toch balen. Vind het maar raar hoor. Wat zou er nou mis gegaan zijn met je stuitje. Hoop dat je fysio dat kan uitleggen.
Wow mooie banner Kim. Wendy wat balen meid, sterkte. Verder niet echt veel bijgelezen hoor, kwam evan langs en ga nu weer weg. Straks mijn eerste priveles op mijn nieuwe bijrijdpaardje. Liefs Zora
hier ook hoofdpijn al twe paracetamolletjes geslikt maar helpt niets. donique ligt lekker in de wagen te slapen ! (met onderbrekingen omdat ze haar speen kwijt is ghihihihihih) kus
denk dat het komt door die stomme bouwdroger. het stucwerk moet nog drogen en dat ding maakt een pokkeherrie!
ja die dingen kunnen een ongelovelijke herrie maken... ik zit nu helemaal blij naar mijn boekenkast te kijken...
jep... en de nieuwe buffetkast is ook af En ik zit nu op de bank met een beker thee en een zak herfstchocolaatjes die ik van mijn zusje heb gekregen zaterdag
Nou gaat lekker met ons allemaal! Hier geen hoofdpijn, alleen maar heel erg moe. Tis bijna 4 uur en moet nog 10 pagina´s.... euhh... hoezo deadline? Neusje Donique is idd prachtig! Die heeft straks geen nosejob nodig Zora: Leuk joh, privéles! Doe maar luxe! Ik zou ook graag weer eens willen rijden.....