linds, herfstchocolaatjes zijn bonbons in de vorm van allemaal herfstdingetjes... Hazelnoten, pompoenen, eikels etc... En allemaal lekker gevuld Koop je hier bij de v&d
nou hou op hihihihihihihihihihih jullie krijgen allemaal ook mooie beebjes hoor! maar wel lief dat jullie zo lief zijn hihihihihih ben helemaal aan het blozen
ja kim, dan had je maar geen meisje met zo'n schattig koppie op de wereld moeten zetten hoor... Als je dat doet kun je rekenen op complimentjes Ze heeft trouwens ook een heerlijk ondeugend koppie...
ik ga er iedere week boodschappen doen, maar voor de V&D en jamin moet ik echt naar Eindhoven, is toch weer 45 minuten rijden
tja... dat is toch ook niet echt de moeite... Als er nou iets is dat je perse hebben wil moet je even gillen...
dat is ze ook! en bedankt het is zoooooooooooooooooo leuk om dat te horen. is weer eens wat anders als. WAT HEEFT ZE VEEL HAAR! dat zegt iedereen die haar ziet. en ik hoor inderdaad ook veel WAT EEN MOOI KINDJE . kus
het schijnt dat als je naar jeugdfoto's van je partner en jou kijkt je een beetje kan voorspellen hoe je kindje eruit zal zien... Nou dan hou ik mijn hart vast
maar goed dat mijn moeder wel zo gek is om dat geregeld te doen. volgende week woensdag gaat ze weer naar Eindhoven, ik zal weer veel snoep krijgen van mijn broertje en zusje voor mijn verjaardag
nou mijn man was echt een lelijke baby en ik was ook niet moeders mooiste. maar is uiteindelijk redelijk bijgetrokken hihihihihihih en we hebben een heel mooi produkt gemaakt. ze lijkt wel op mijn man als baby alleen dan mooi