niet doen, ikke die nooit d'r mond dicht kan houden en had verwacht te gaan vloeken en gillen ( want zo ben ik) Heb niet gegild, geschreeuwd gevloekt of een vuis uitgedeeld. Hoe rustiger je bent, hoe makkelijker je bevalling!
je bent gewoon zwanger joh! komop, verander die banner en aan jou de eer om jezelf roze te maken op de lijst!
hey roxyrox laat hem maar ff lkkr in ze sopie gaar koken mannen kunnen het zichzelf maar voor al hun vrouwtje het erg lastig maken
ja hij moet zelf maar is inzien dat hij fout zit wat kan er nu zo moeilijk aan zijn om iets voor een andere te doen ? die van mij heeft hier ook last van ben b.t.w niet zwanger wel geklust maar ben bek af weet niet wat ik heb maar kan nu al wel weer slapen
haha misschien moet ik dat is tegen hem zeggen als ie klaagt waarom ben je moe zeg ik gewoon komt door dat vele klussen
hee meiden, Nou het is weer opgelost hoor Toen ik boven kwam was ie wakker en hebben we het uitgepraat, geknuffeld en samen gaan slapen. Stomme hormonen Vandaag gaan we de stroom omleggen in de babykamer. Forse klus. Kleine is druk vandaag!
ik ga vertellen hoe ik de stroom, de stopcontacten en het lichtknopje wil hebben. Daarna ga ik de stad in en mag hij de leidingen gaan omleggen en in de muur frezen Als ik dan terugkom zie ik wel hoe het geworden is
Ik heb dat gevoel precies het zelfde hoor tipp! zijn we samen grspannen haha... @ all Goede middag. Gisteren avond bij vrienden was erg gezellig lagen om 2:00 uur pas in bed