Ik dacht eerst heel zeker dat het een meisje was, nu begin ik steeds mee naar een jongen te neigen. Weet ook niet waarom... Maar o,oh, wat een beweging de hele dag, pfff.....
ik heb al vanaf het begin een meisje-gevoel... En gek genoeg iedereen in mijn omgeving ook. Iemand zei laatst tegen me dat dat kwam omdat ik een meisjesmama zou zijn...
een jongen. moest ook helemaal bijkomen van de 20 weken echo. onwijs leuk natuurlijk een meissie maar ik was overtuigd dat het een jongen was dus moest ff omschakelen. hihihihih een uur daarna ben ik gelijk naar prenetal gereden om roze en jurkjes te kopen. kus
Pffff... ik kan niet meer, de letters dansen over mn scherm.... 4 dagen lang van ´s morgens 6 tot ´s avonds 11 vertalen. Bah! Van het engels naar het duits, is ook zó lekker omschakelen. En ik lig maar op mn bed omdat ik anders niet zo lang zitten kan. Voel me net de dikste man van de wereld die van de week nog in t nieuws was. Die zit ook de hele dag zo....
goede avond allemaal! Hoe staat het leven hier?ik heb lekker paar dagen vrij begin pas Donderdag weer met werken heb dan wel weekend dienst maar goed
Een collega van mij vond me een jongens-mama en dacht dat het een korte stoere jongensnaam zou zijn. 8)
Hoi hoi, Hier ben ik weer. Internet lag er een paar dagen uit. Rox, balen zeg dat je toch nog ongesteld bent geworden, dikke knuffel. Heb al bijna een week knallende hoofdpijn, heb vandaag maar eens even naar de gyn gebeld. Maar hun weten ook niet wat ze er mee aan moeten. Paracetamol helpt helaas niet.