Jeetje Tipp, dat is niet niks, wat een tegenvaller zeg. Sterkte ermee. Enne goed naar de dokter luisteren he!
he meisje balen. maar inderdaad positief blijven en je doet het allemaal voor dat mooie kadootje aan het eind he?
heel veel plezier. maar denk eraan sommige vk willen pas na de 11 weken het hartje laten luisteren omdat ze hem soms niet kunnen vinden daarvoor. dus dan weet je dat! kus
nou hoor je het eens van een ander. je onderdruk is de belangrijkste meisje. je bovendruk kan als je je druk maakt omhoog gaan maar als je onderdruk te hoog is kan dat gevaarlijk worden dus luister nou alstjeblieft naar de vk en doe rustig aan want gistere was je aweer druk bezig en datmoet je gewoon niet doen meissie! kus
zo klaar! hier alles goed we hebben na de fles van 7 uur nog saampjes geslapen (do en ik) tot half tien toen lekker gedouched en nu slaapt ze weer na de fles! ik ga me ff opmaken. vanmiddag past mijn moeder op want ik moet werken! kus
ik weet het kim, ik doe mijn best... Ik vind het alleen zo frustrerend dat anderen alles voor me moeten doen...
ja nou ja je bent een wonder aan het maken dus jij doet al genoeg! (zegt iemand die met weeen nog het hele huis heeft geboend hihihihihih) probeer het in ieder geval.
ik beloof je, ik doe mijn best... Mijn schoonzusje is nu mijn keuken aan het boenen... En het toilet... Super!
ihihihihihihihihihi nou ik had een hele leuke. maar ja dat is afwachten maar als ze niet bevalt kan je altijd een andere vragen he? ik ga ff poetsen want donique ligt lekker te tukken! kus
Nog weer een heel technisch gedoe om het vanaf de server op mn eigen pc te krijgen..... Nu mail ik het naar een duitse kennis en die belt me als ze de spelling gecontroleert heeft. Hehe, ademhalen......