ik duim mee lala! aan de mama's! even een vraag! hadden jullie beebjes ook harde plekken van de spuitjes? milan heeft op een been een flinke harde rode plek zitten! liefs rebbel
goede avond, ben bij vk geweest stond met 30 minuten weer buiten beetje vragen beantwoord en verder is er niets uitgevoerd geen hartje gehoord helemaal niets! dit wilde ze niet doen omdat ik de 12 weken niet heb volbracht nog valt zo tegen ! (vind ik zelf) ik dacht is dit alles?
wat een tegenvaller, hier had je niet op gerekend. knuffel.. mag je over drie weken terugkomen om alsnog naar het hartje te luisteren?
ja met 3 weken gaat ze het nu doen ja ik wilde zo graag weten of het (nog) klopt! op de echo zagen we het wel bewegen! duidelijk last van angst ! ook ben ik erg benauwd!
ja laat ik dat maar doen ! meer kan ik er zelf ook niet van maken morgen moet ik iedergeval bloedprikken en mocht er wat (ernstigs) zijn dan zou ze me bellen
en dan zien ze ook meteen het hcg gehalte, als dat hoog genoeg is, wil dat zeggen dat je kindje het goed doet, is ook weer een geruststelling
Rebbel, kan zijn dat Milan gewoon spierpijn heeft of zo, volgende keer als Milan weer geprikt wordt kan je koude washandje meenemen in boterhamzakje en als Milan geprikt is en leg je koude washandje op en gaat sneller over.
Bij mij duurde het heel lang voor we t hartje een keer te horen kregen, pas bij 20 weken ofzo. Had wel meer echo´s en daardoor vaak het hartje gezien. Maar dat van jouw beepje klopte in ieder geval bij de echo. Komt helemaal goed meid! Beepje is helemaal gezond hoor!
Hey Lalaaaa! Goed hoor, af en toe drifkoppie wil alleen maar flesje als wij haar wakker maak of wakker houden maar is heel zoet meisje! En last van pukkeltjes, tsja, hormonen van dr mamma! Haha! En met je?
Haha, dit topic stond een stukje naar onderen, alle kletskousen zijn zeker met vakantie... lala: Spannend hoor nog 4 dagen. Steenbokje, leuk weer wat van je te horen. En wat doe je dan precies in de Naakte Waarheid? @ all: knuffels, ik ben weer weg. (gaat trouwens super leuk en goed met nieuwe bijrijdpaarje, ze heeft me gisteren goed uitgeprobeerd met een mini rodeo. Vanavond voor het laatst naar oude bijrijdpaardje. )