goeiemorgen meiden... Lekker doorgeslapen vannacht... Vanmorgen is thomas nog lekker thuis van alles voor me aan het doen... hij pikt het wel goed op dat ik niks mag op het moment. Hij doet echt superveel. En ook mijn moeder komt elke dag even helpen... lala ik duim nog steeds hoor
ben ik weer even snel tussen door. tip: rustig blijven he. en de naakte waarheid sta ik in de line up. niemand hoeft zich schuldig te voelen en het is ronde 18 waar we nu inzitten. zei gisteren 16 namelijk. verder gaat het goed maar wil ik zo graag beginnen voor ons wondertje. duurt zo lang....wil vanmiddag even bellen hoe het ligt in de planning weten we ookw at meer waar we aan toe zijn.
Heb geen idee maar klinkt wel logisch, voelt grappig of niet. Nee, ik vind het niet erg dat paardje niet van mij is. Ik doe nu al twee weken twee paarden en ben er bijna elke dag druk mee. Vind ik iets te veel van het goeie. Bijrijdpaardje doe ik 3 dagen in de week soms meer, soms minder. Als ik wil kan ik volgend voorjaar wedstrijden starten. En verder ben ik volledig zelfstandig bezig. Betaal wel een bijdrage maar een eigen paardje kost toch veel meer. Het ligt er natuurlijk ook aan of je je paard bij huis hebt of niet. (Jullie hebben een luxe positie ). Als het zwanger worden nog heel lang gaat duren overweeg ik wel een eigen paardje aan te schaffen. maar daar ga ik (nog) maar niet van uit. Moet altijd wat te dromen hebben. Tipp, lief van je mannetje dat hij je zo helpt.
ik zei het al he? doen ze vaak niet omdat ze misschien niets kunnen horen! en dan maak jij je ongerust
Leuk Steenbokje, ik ga het ook even terug kijken als ik er vanavond aan denk. Ben benieuwd. Ja lang duurt alles he. Ik ben het nu wel een beetje gewend dat je moet wachten en wachten en wachten in de MMM. Maar aan de andere kant dat stomme wachten went nooit. Bah!
Ja, wachten Zora... Ik herken het nog van mijn langdurige cycly. Als je elke maand nieuwe kansen hebt, ben je tenminste met iets bezig. Kan me heel goed voorstellen dat je nu veel afleiding zoekt. Want als je er steeds mee bezig bent, maak je jezelf kapot.... Maar het is natuurlijk heel mooi dat je in een land leeft, waar je goed geholpen wordt . Ze kunnen al zoveel!
klopt wel jannegie maar als je weer ongie bent, weet dat het op de gewone weg niet kan dan doet het wel eens flink pijn en is wachten verdomd moeilijk en duurt dan extyra lang snap je...
Ja snap het wel, maar ken dat gevoel natuurlijk niet. is het niet zo dat je elke maand toch stiekem hoopt op een wonder? Of scherm je jezelf voor die gevoelens af?
Kan me voorstellen dat het klussen ook anders wordt. Je moet dan echt gaan vrijen zonder aan een beepje te denken, maar gewoon omdat je van elkaar houdt....