Lala, gefeliciteerd met bert zn verjaardag! Dus nog niet getest, voor zn verjaardagscadeau? Veel witte afscheiding is een goed teken Rox: Stoer wagentje! Toyota is super hoor, staat het minst vaak met pech. Rijdt ook lekker soepel. Ik rijd vandaag in een leenauto van de ADAC, het is een nieuwe opel. Sorry, voor de mensen die opel rijden , maar wat een rotauto! Vooral de stoelen, ik kan er niet goed in zitten met mn zwangere buik. Ga ´m vanmiddag weer omruilen, want onze is weer klaar, we hadden een haas aangereden. Die was precies in de gril gekomen waar de radiateur zit en toen was alle koelvloeistof weg.... Wat een haas al niet kan doen. jammer van het beestje ook. Ben blij dat ik al dat vertaalwerk af heb. Ga nu lekker paardje naar buiten doen en vanmiddag boodschapjes doen. Huisje en wasgoed beetje op orde brengen, hèhè.... Bouwvergunning nog steeds niet binnen. Zijn al bij t provinciehuis geweest vandaag. Bij de grote baas. Die gaat er achteraan. Mogen om 18.00 uur bellen.
Oja, gisteravond zwangerschaps cursus gehad. We zijn met 6 meiden. Van 20 tot 35 jaar. Eentje woont ook in oost-duitsland, die van 20. Sorry, maar ik zag het toch meteen dat zij oost-duitse was. Qua kleding en verzorging zie je dat. Jammer hoor..... Ze kocht ook geen zwangerschapsbroek. Nee, zei zze, ze koopt een broek van 10 euro bij de Kik en dan een paar maten groter. Ze had de bovenste knoop los, en d´r string kwam een halve meter boven haar broek uit aan de achterkant....hihi.. Ze wil wel carpoolen, ze is getrouwd met een marine-man en woont bij haar schoonouders. Dat is heel normaal hier... pffff.... Verder was het best leuk. iedereen weet trouwens wat het wordt. Wij zijn een uitzondering in duitsland. We hebben oefeningen gedaan. Was wel fijn. Ik heb last van mn Ischias, oftewel pijn in mn bil. Dat werd aardig beter van de oefeningen. Oja, Kim, succes bij de osteopaat! Hoop dat het weer goed helpt bij je meissie!
ben ik weer even allemaal bedankt voor de felicitaties heb inderdaad nog niet getest, bert wil zondag testen. hihi kreeg van truus ook al een smsje of ik al getest had is veel wit goed jannegie? heb er vandaag weer last van. en een constant gek gevoel in mijn onderbuik, niet echt pijn, meer gespannen maar kan ook allemaal betekenen dat mijn ongi eraan komt.
Ik zeg al een paar dagen niks , maar denk genoeg........ (ik wil je niet teveel hoop geven maar ik heb al ff een heel sterk vermoeden..)
hee meiden, ik ben net terug van de ikea. Ik had om 13:00 bij mijn vk moeten zijn, maar die belde net dat ze een spoedgeval heeft, dus of ik om half 3 kon... Ja hoor, maar was zij niet degene die wilde dat ik sliep tussendoor Daar gaat mijn middagdutje.. Nou ja, dan maar om 15:00 slapen, en hopen dat ik dan vanavond beter slaap dan vannacht. Echt zo'n slechte nacht gehad... Een vreselijke nachtmerrie over dat ik zwaar zwangerschapsvergiftiging had en dat mijn kindje doodging... Ik werd bijna gillend wakker Zo eerst maar naar de fysio voor mijn lymfdrainage... Enne... linds, gefeliciteerd met bert
Dat is trouwens ook t verwarrende en vervelende; vooraf kunnen alle symptomen zowel op roze als op ongi wijzen... (achteraf gezien voelde t net wat anders dan als ik ongi werd) Hoe voel je je verder, lala?
Lala: dan wil ik de meiden hier niet tegen spreken maar veel wit is bij mij tot op heden niet goed geweest. ik probeer je alleen te zeggen dat je eigenlijk nergens van op aan kan en het bij ieder anders is.
nee hoor tussen de middag slapen kan deze mama niet. donique ligt wel lekker te tukken nu. ze is al vanaf half tien wakker geweest tot half een. hhihihihih bij de osteopaat lag ze alleen maar te lachen hihihihih
je weet het nooit en garantie tot de voordeur maar ik heb mijn hele zwangerschap super veel witverlies gehad. (liep er af en toe gewoon uit heel erg goor) en gespannen buik had ik ook. hihihihihih maar die gespannen buik had ik ook voor de ongie komt ie weer hoor lala: duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
He Tipp wat een vreselijke droom! Kan me voorstellen dat je bijna gillend wakker werd. Knuffel voor jou en succes bij de vk.
meiden, heb even een stress momentje: De dame die ik over ga nemen van bijna 65 had het net over een collega van een andere vestiging die zwanger is nu. het ging zo over het feit dat zij ander werk zoekt. zegt ze: dan ben je toch gek om iemand die zwanger is aan te nemen... ik denk dat dit oudbolligheid is maar toch...van de andere kant, ik ben nu met mijn opleiding bezig waardoor ik straks alle kansen heb dus...
ik ben nu misselijk, maar wel van het eten hihi denk te veel spaghetti gegeten probeer er niet op te hopen maar zoals jullie weten heb ik er al de hele maand een goed gevoel over, maar merk dat ik nu ik tegen het einde van mijn cyclus zit, mezelf weer probeer te beschermen tegen een tegenvaller. we zullen wel zien, we kunnen niks anders dan afwachten tipp wat een vervelende droom zeg! maar niks van waar hoor! binnen een aantal weken heb jij gewoon je kleintje gezond en wel in je handen
sjonge jonge en dat zegt een vrouw? inderdaad oudbolligheid. als je zwanger raakt meissie moet je nog 9 maanden wachten hoor. dan heb jij je opleiding waarschijnlijk al af en kan je na je verlof gewoon je functie vervullen. en je word niet morgen zwanger dus maak je maar niet druk
hopen mag hoor meissie. maar inderdaad bescherm jezelf wel anders valt het vies tegen en ben je helemaal van de kaart. maar wat moet een mens zonder hoop toch? dikke knuffel ik hoop trouwens met je mee he? vergeet het niet komt ie weer duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimduim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
ik duim ook voor je hoor lin, misschien toch eerder testen? ja, oudbolligheid denk ik. bovendien zei is oud, heeft geen diploma's enzo...en bovendien denk ik dat als ik ruim 9 maanden laat zien wat ik kan ze mij niets maken hoor.
ze kunnen je zowieso niet ontslaan in je zwangerschap. en ja als ze persee geen parttimers willen . ga je met je papieren ergens anders aan de slag. toch? trouwens als ze geen parttimers willen nu willen ze dat over een paar jaar ook niet dus als je wacht heeft het ook geen nut lekker gaan met die banaan voor dat wondertje ik wil nou wel eens roze zien potverdorie