er is trouwens nu twee keer voor me gependeld. een keer voor nov 09 en een keer voor febr 10 allebei voor een jongen hihihihihihih koningsgezinnetje kus
mik: denken jullie al meteen aan een tweede dan? ik dacht toch niet dat ik mijn plannen overboord ga gooien vanwege mijn werk he! echt no way! dus komt goed. zijn genoeg parttimers hier trouwens en er is er eentje die de 27ste terug komt van zwangerschapsverlof dus... ben bovendien niet zwanger op het moment dat ze mij aannamen en daarn aja...
steenbokje,komt allemaal goed hoor! knuffel, zomaar hihi kim nog eens bedankt voor het duimen he, hoop dat het helpt
hihihihih nou toevallig dat ik afgelopen vrijdag op de markt liep en dacht ik zou best weer zwanger willen zijn. maar we willen wachten met oefenen tot donique een is hoor. maar op haar eerste verjaardag gaat de pil weer de deur uit. hihihihihihih gr kim
zal je wel zien als je zwanger bent is zo'n lekker gevoel! DONIQUE DOET TROUWENS VOLGENDE MAAND MEE MET DE BABY VAN DE MAAND! DUS STEMMEN! voor ik het vergeet! kus
Oh, ik kom iedere keer even kijken of Lala stiekem toch al getest heeft..... Vind het zó spannend! Steenbokje: Als mensen een jonge vrouw aannemen weten ze dat ze vroeg of laat zwanger kan worden. Is geen probleem. De meeste werkgevers houden hier rekening mee. Maak je maar geen zorgen! Kim: Fijn dat Donique het weer zo leuk vond bij de osteopaat!
hee meiden, Nou na de vk en defysio heb ik weer een paar uur geslapen. De behandeling bij de fysio was heerlijk... Een stevige massage voor mijn benen! Bij de vk was mijn bloeddruk nog hoog, maar stabiel en daar was ze wel blij om (dat ie stabiel was...) en ik moet het rustig aan blijven doen om hem omlaag te krijgen. Mijn urine was weer helemaal schoon... En dat is natuurlijk een stuk fijner. Ik ga nu koken en vanavond misschien even zwemmen met thomas en mijn moeder....
fijn voor je dat de fysio helpt tipp! veel plezier als je nog gaat zwemmen vanavond. hoe is het met wendy?
goede avond allemaal! is het nog een beetje gezellig hier?vandaag drukke werkdag gehad in het verzorgingshuis was ook nog is de stroom overal uitgevallen vanochtend echt een ramp met medicijnen delen enz! maar gelukkig weer overleeft zit nog in me proeftijd kan dus helaas nog niet zeggen dat ik zwanger ben
@ lala met die leuke zwart wit die eerst in mijn album stond. erug lief @tipp jammer meissie dat je niet kon zwemmen. @annemarie zo dat is een risico zwanger worden en een nieuwe baan tegelijk! hoe ga je dat brengen want daar zullen ze niet blij mee zijn.? kus
Lief dat je aan me denkt lala! Ik kom net thuis van mijn ouders. We hebben daar gegeten. De bruiloft was mooi en ik heb genoten dat ik weer even buiten was. Al was het liggend in de auto Nu gaan we lekker slapen. Tot morgen meiden!
Hoi hoi, Ben ik weer eens. Internet lag eruit en kreeg het niet aan de gang. Afgelopen dinsdag heb ik mezelf ziek gemeld, zo'n hoofdpijn had ik. Heb nu al een week hoofdpijn, vanaf vandaag heb ik het idee dat het iets minder wordt. Vandaag zijn de meubeltjes gebracht, echt leuk zeg nu gaat het echt wat lijken. Ben ook al bezig met de tekst voor in de kaart. Maar nu kom ik er niet echt aan uit hoe ik het kan opschrijven op een leuke of grappige manier dat we 2 okt zijn getrouwd (nog niemand weet dit namelijk). Dus als iemand een leuk idee heeft is ie welkom. Lala bij jou is het spannend aan het worden he. Tja de klachten kunnen altijd alle kanten opwijzen he, dat is lastig. Maar toen ik zwanger bleek te zijn had ik van te voren ook steeds zo'n raar gevoel in m'n buik en later ook veel witte afscheiding. Mijn duimen draaien voor je meid! Rox, mooie auto zeg. Lekker dat je zodadelijk niet meer perse hoeft te fietsen. Groetjes Tamara.