wat een rust hier zeg. mijn laptop is echt kapot vrees ik, vind het echt verschrikkelijk want heb hem vorig jaar nieuw van mijn vader gekregen en nu moet ik de hele tijd om bert zijn laptop schooien kim, das idd een mooie foto ja, zal zeker stemmen wendy fijn dat je een leuke dag hebt gehad meid! tipp balen dat je niet kon gaan zwemmen zeg
goedemorgen meiden, lala je maakt het spannend meid. wanneer wil je gaan testen? niet in het weekend hoor want dan ben ik niet online verder geen nieuws. nou ja, oudje had het er net over dat de gene die met zwangerschapsverlof is wel weer eens lang mag komen als ze einde deze maand zo graag weer wilt werken
goeiemorgen, Ik heb een redelijke nacht gehad... Ik raak inmiddels alleen vreselijk gefrustreerd. Ik mag niks anders dan met mijn benen omhoog op de bank zitten. En dat terwijl mijn huiskamer nog steeds een chaos is na de laminaat-actie. Ik wil het opgeruimd hebben, maar er gebeurd niks... Thomas heeft alleen 's avonds een uurtje tijd en zin. Dus het opruimtempo ligt erg laag. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij (met een eigen zaak) niet 3 dagen alle werkzaamheden uit zijn handen kan laten vallen, maar frustrerend is het wel. Zeker omdat van mij wel verwacht word dat ik alles uit mijn handen laat vallen en op mijn gat blijf zitten... zucht... (sorry, ik zit heel even in de klaagmodus...)
Tip: kan je geen hulp krijgen nu dat je verplicht niets mag doen? hulp via een instantie bedoel ikd an. en ik heb eventueel nog een paar films voor je liggen
nee... Het is niet medisch genoeg voor iets van thuiszorg oid... Stom gedoe... Zo frustrerend... En deze frustratie in combinatie met hormonen is niet goed! Daar gebeuren ongelukken van... Ik heb de afgelopen dagen door mijn gefrustreerde gedrag al 2 borden gesloopt
welke zorgverzekeraar heb je? ik denk dat er best iets te regelen is hoe staat het met je boek eigenlijk?
je was een boek aan het schrijven over tafels opdienen dacht ik. ik kan een boek schrijven over de gebuertnissen van de afgelopen dagen hier...
oh dat boek... Dat heb ik even gapauzeerd... Ik krijg gewoon geen zinnig woord op papier... Oh? Vertel?
whahaha sorry klonk zo grappig. is goed ik zal je entertainen vandaag nou ze is dus 64, wordt in januari 65 en wil dus helemaal niet weg. vanwege haar leeftijd moet ze dus weg...en zelf denk ik ook omdat alles op haar tempo gaat met een hele hoop gebrom en gegrom Afijn, nu wil ze dus niets uit handen geven want ja, ze zit er nog 4 maanden met mij. dus dan ga je natuurlijk niet meteen alles uitleggen ect want dan heb je helemaal niets te doen en is de kans groot dat je eerder weg moet. en ja...eigenlijk ben ik natuurlijk ook wel vroeg aangenomen he als ze pas in januari weg gaat het verhaal dat dat is omdat ik mijn opleiding tot management asistent al aan het volgen ben en daarom verplicht ben te werken, doet er niet toe. Dan nog het nodige gebrom over andere mensen en dan de laatste dagen vooral over zwangeren. dat ze het niet voor kan stellen dat een werkgever een zwangere vrouw aan neemt en dat iemand die nu met zwangerschapsverlof is, best eens lang mag komen als ze weer zo graag wel werken daarna. als ze dan verder zo denkt ect laat der dan lekker weg gaan!
o komt goed. Godverdomme! mijn schoonzusje heeft gewoon contact met Iggy bijvoorbeeld! denk dat ze hier ergens zit!
oh fijn... met jou wordt dus ook al zo lekker rekening gehouden Ik hoop van het weekend die dvd op de post te kunnen doen...
doe maar rustig meis. ja, iggy is toch niet zo tactisch. heb even op de hyves van mijn schoonzusje gekeken maar ze staat er niet tussen dus zal wel gewoon gereageerd hebben via mijn hyves...maar dan nog.
Hallo dames! Hihi, steenbokje, moet wel weer lachen om jouw avonturen. Erg tactisch van die vrouw om zulke dingen tegen een meid in de vruchtbare leeftijd te zeggen. Denk dat ze er niet zo goed tegen kan dat ze zelf zo oud wordt. In die leeftijd is dat erg moeilijk voor veel mensen. Ik zou zeggen: lach er maar om! Tipp: fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Ik voel me alsof ik nog een nacht kan slapen.... Probeer je gemak te houden hè. je bloeddruk is nu stabiel en dat moet zo blijven! Ik heb buikpijn vandaag. Gisteren ook al telkens zo´n ongie pijn... Bah!
tip meissie, dat zijn de hormoontjes daarom lijkt het maar zo. hij heeft ook een werkdag van minstens 8 uur er op zitten als hij thuis is