Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks... Zit er gewoon even helemaal doorheen...

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel knuffel

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Tipp, die van mij komt ook ´s avonds om half 10 pas binnen. Daar kan ik ook niks van verwachten.
    Ik heb het dan juist andersom, hij werkt zó hard en ik doe rustig aan.... Dan voel ik me schuldig.
    Hij werkt voor onze toekomst en zo is het bij jouw thomas vast ook.

Maar kan het me wel voorstellen hoor.... de muren komen op je af....

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@lala: wat spannend meid! witverlies was bij mij ook een goed teken! ;)

@tipp: ik heb echt het een en ander gemist hoor! :oops: waarom mag je niks?

liefs rebbel

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Tipp knuffel meid.

Steenbokje: haha zou gewoon lachen om zo'n gefrustreerd mens, ze moest eens weten dan zou ze wel een toontje lager zingen. :)

Lala: Spannend meid ik duim voor je.

Hier nog geen ongi. Maar ook geen witverlies dus voor mij zit een zwangerschap er deze ronde niet in. ;) Niet dat ik daar al veel vertrouwen in had maar toch. :rolleyes: Hoop dat ongi snel komt dan kan ik een afspraak maken voor de operatie. hoewel het ook wel lekker is gewoon rustig af te wachten. :D

6. mamastarlight

knuffel zora!

ik ga straks ook nog even een plekje zoeken om het zh te bellen

7. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks steenbokje, jij bent echt te lief :D

Rebbel: mijn bloeddruk is gevaarlijk hoog en ik houd teveel vocht vast. Ik heb vorige week in het ziekenhuis gezeten, en ik moet bijna elke 2 a 3 dagen door mijn vk gecontroleerd worden. Ik moet rust houden om mijn bloeddruk te laten zakken en het vocht te laten verdwijnen. Ik krijg er ook fysio voor... Geeft niet hoor dat je dat even gemist hebt, je hebt het druk genoeg met milan... :D

Ja jannegie blijft lastig een eigen bedrijf, maar nu zeurt ie in een mailtje dat we in de financiele shit komen als ie alle uren die ik vraag thuis is (en dat terwijl hij vaak uren vergeet te factureren :( ), en dat "met de uren die nog gaan komen met de bevalling" Nou vraag ik je! Nou dan blijft ie maar weg hoor... Als het zoveel gevraagd is.... Dan beval ik wel alleen met mijn moeder... :mad:

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oh tipp! doe je het wel echt rustig an dan meis?!
    en ik weet hoe het is om niks te mogen, zo zat ik ook al vroeg in mn zwangerschap... ik had gelukkig mijn moeder die veel kwam helpen in huis en verder probeerde ik me maar bezig te houden met lezen en tv kijken, maar ik weet het... dat ben je zo beu! ik had nog het geluk dat het zomer was en dat ik ook lekker in de tuin kon gaan liggen...

succes meid!

liefs rebbel

9. mamastarlight

tippie: houd je rustig meis, vergeet alles en chill!

10. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    thanks rebbel...

Ik weet het, ik zit me teveel op te winden nu... Maar echt, thomas is zo kinderachtig en onredelijk bezig nu... Ik ga zo maar mijn middagdutje doen... Ik ben na een ochtend ruziemaken volledig uitgeput :(

11. mamastarlight

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    precies!
    slapen! ;)
    ik begrijp wat je bedoeld, je voelt je zo afhankelijk van een ander, terwijl je het gewoon allemaal zlef wilt kunnen! maar echt hou je rustig! van je eigen zo opwinden gaat je bloeddruk zeker niet zakken! denk aan je kindje meid!

liefs rebbel

13. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    hai meiden,
    heeft iemand een samenvatting.
    ik ben hier al 1,5 week niet geweest en het is me te veel om bij te lezen :)
    nu gaat het eindelijk beter met me ben nu 9 kilo afgevallen maar het spuugen is nu alleen nog als ik te moe ben.

tipp ik zie dat je verplicht stil moet zitten dit is echt vreselijk zeker als je dit niet gewent bent, suc6.

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey daantje: wat fijn dat het nu beter met je gaat! volhouden! :D

ga ervandoor, mijn ouders zijn 2 weken op vakantie geweest en komen zo langs! ze hebben Milan onwijs gemist! :)

15. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    veel plezier rebbel

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Goede middag meiden!

Tipp doe je een beetje rustig aan. let goed op jezelf en je kleintje

@daantje fijn dat het weer wat beter met je gaat dat hoor ik graag!

17. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    hoi mik25,even terug komend op je berichtje een aantal pagina's terug dat contract (voor 1 jaar) is al een aantal maanden geleden getekend dat ik nu plots klap zwanger ben kon ik ook niet weten vooral omdat artsen zeiden dat het lang zou duren bij mij en dan nog! geen man over boord als ze er problemen van maken is dat hun zorg en dan ontslaan ze me maar!

18. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    nou dat slapen wilde ook niet echt lukken. Ik kon de ontsapnning niet vinden. Ben maar in bad gegaan, daar een klein uurtje heel licht geslapen. In bed ging het weer mis, 5 min weg, dan wakker schrikken etc.. Ik zit nu weer beneden op de bank... Ik ga denk ik vandaag maar even lief zijn voor mij...

19. mamastarlight

en dat houd in?

20. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    wat houdt wat in?

Deel Deze Pagina