nope deze niet, maar we gaan schijnbaar niet met lege handen naar huis. er zit een lunch bij in het NH Hotel...even kijken en thuis overleggen
hihi dank je daantje. en nee...nou kan het wel zeggen tegen jullie is een nieuw programma van BNN waarbij we mensen met een verborgen camera in de maling gaan nemen. dus is eigenlijk wel gewoon heel leuk maar weet nog niet of ik ga.
ik kan niet begrijpen dat mensen zo nodig met andere moet bemoeien en ze niet in hun waarden laten. en hun mening door duwen.
truus: zie berichten op mijn hyves...groot bord voor der kop?! mijn schoonzusje had haar een berichtje gestuurd omdat ze had gezien via mijn hyves dat * geen leven voelde nog...heeft * dus verwijderd zonder te reageren... eigen wereldje Daantje: is het ook hoor. ik probeer altijd de opdrachten met vergoeding zowiezo te doen maar sommige dingen zijn gewoon errug leuk. en connecties he. heb er nog een paar lopen dus wie weet.
Ja toch wel Linds? omdaks dat je me voor gek verklaarde? Dikke (verlate) verjaardagsknuffel voor Bertje! Kimmie, staat je goed die banner! Heeft Wic weer goed gedaan!
hihi vond het een eer dat je tijdens je vakantie ook nog aan mij dacht en uitgerust en ontspannen nu? vonden Joey en Mike het ook leuk?
truus, welkom terug... Werd toch wel saai hier hoor Jammer van het huisje, als jullie het verder maar naar je zin hebben gehad... Ik heb net boodschappen gedaan en ben volledig op. Ik denk dat ik thomas maar een pizza in de oven laat gooien...