ja? vertel vertel! wij willen begin januari heen! en de huisjes vertel? wij moeten dus niet daarheen?
zwembad is geweldig, super schoon! babyzwemmen is echt super! leuke winkeltjes gezellig terrasje met live muziek. (niet duur, 5,40 voor een biertje en 0.5 l cola light) het bos is supermooi, heel veel te doen voor kinderen (vanaf een jaar of 6) eekhoorns lopen zo langs t raam. het huisje was een domper, t was een 2 persoons huisje maar zelfs daarvoor te klein. heb andere huisjes gezien in t park en die waren perfect. dat was gewoon pech. maar zeker voor herhaling vatbaar!
Hey meiden hoe gaat het hier? Ben een lange tijd niet geweest maar heb het ook zooooo druk! Met Felicia gaat alles goed, ze weegt alweer bijna 6,5 kg en is 62 cm. Het is een supervrolijk kind, als ze maar op tijd haar flesje krijgt haha. Ze slaapt ook al door, vaak moet ik ze wakker maken s'morgens. Ga proberen om weer wat meer met jullie te kletsen. Liefs Minnie
gezellig minie ooooooooooooooooohhhh meisjes we hebben donique om zeven uur in bed gelegd voor het eerst. en ze slaapt. het was wel even een strijd maar we hebben gewonnen. hihihihihihih om tien uur de fles geven volgens mij is ze nu wel wakker maar ze huilt niet dus ik laat haar lekker liggen. kan ze ff lekker relaxen! kus