sniffy gefeliciteerd met je sniffeltje meid! Nu echt! En dat afvallen, dat heb ik tot een paar weken geleden ook gedaan! Zolang je je vitamientjes binnenkrijgt is er niks aan de hand hoor De sleuven voor de electrabuizen zitten in de muur... Nu de buizen er nog in, morgen de bedrading en dan afsmeren. Ik zal uiterlijk morgen wel even foto's van ons babykamerproject plaatsen Nu koken. Een lekkere maaltijdsalade
weet je rox, dan vind ik niet eens zo belangrijk. Dan krijg ik felicitaties van mensen die ik niet ken. En jullie 'ken' ik wel. Of is dat raar
jep snif... gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt... (maar wel leuk... print je felicitaties van hier uit... om te bewaren...)
Zit te denken om te gaan scrappen! Van elke maand een pagina. Maar niet digitaal, lekker aan de tafel knippen en plakken! Zoek nu dus naar een Mickey Mouse album, eentje gezien bij Pipoos voor 30 euro. Maar ben ff aan t snuffelen of t evt goedkoper kan hihi
dames ik ben er vandoor, ga bij vrienden eten en daarna naar de verjaardag van mijn zus. groetjes en een fijne avond.
Hoi meiden, ik heb eigenlijk niet veel te melden. Voel me een beetje leeg door de vermoeidheid. Vanavond een feestje, heb een nieuw jurkje gekocht vanmorgen (hihi). Veel plezier sniffy, ga je het haar vertellen ?
ja he Tipp. Op die manier wil ik dan Joey's eerste jaar inplakken, naast zijn gewone albums zeg maar. En dan per maand ingedeeld!
Nou mijn moeder en ik waren het er overeens dat mijn buik veel te dik is voor hoe ver ik ben. Komt gewoon door die rot obstipatie en dat de darmen omhoog gedrukt worden. Feestje is van een vriendin die 50 is geworden, met DJ, cateraar etc. Dus wel gezellig, San kan niet, die heeft weer feestje van een vriend.