zo dat waren ze. is lang niet alles hoor, beetje een indruk van alles zeg maar! Joey heeft geslapen vanaf t moment dat we van t huisje wegreden tot om de hoek van onze straat!
@sniffy: gefeliciteerd met je 12 weken meid! @truus: leuke foto's! wij mogen over 2 weken! heb er helemaal zin in!
WOW JOEY DIKKE KUS VAN DONIQUE leuk ziet het eruit truus. heeft joey zo'n travelcod van babybjorn? donique ligt te slapen in de schommelstoel! hihihihihihih als ze goed slaapt maar ff eruit halen.
ik begin een beetje de bibbers te krijgen trouwens... de 1e strip van de pil is niet veilig, daarom ook geen sex gehad (kan niet tegen cd's ben ik achter) toen ook normaal ongesteld geworden, maar de 2e strip zou toch gewoon veilig moeten zijn? ik word maar niet ongesteld en heb mega zere (.)(.) mn gezicht staat onder de puistjes, elke keer na wat gegeten te hebben ben ik misselijk en heb gewoon een raar gevoel... en nou kreeg ik ook nog eens de opmerking, je ziet er hetzelfde uit als tijdens je zwangerschap! ik zal toch niet alweer zwanger kunnen zijn? vind het moeilijk om het hier te plaatsen, want iedereen wil hier graag zwanger worden, maar moest het even kwijt... wij willen graag een 2e kindje in de toekomst, maar nu nog niet... ben net bijgekomen van mijn niet zo geweldige zwangerschap en de vroeggeboorte van Milan! wat toch wel heftig is geweest... maar misschien beeld ik het me maar in. liefs rebbel
Rebbel, ik zou nog ff snel een testje halen meissie. van stress blijft je ongi ook uit. wij zaten in 947!
hihihi wic ruikt testen en is online Hoe is 't met je meisje? Tja rebbel... er is inderdaad maar 1 manier om zekerheid te krijgen....
ja heb geen test in huis, maar misschien maar een halen... misschien is mijn menstruatie ook nog ontregeld? zou dat kunnen?