oke ik ga er een halen... anders blijf ik er mee in mn hoofd zitten. volgens mij zitten we best een eindje van park plaza af of niet?
@ Rebbel : lijkt me haast niet met de pil ... maar ik ben geen expert. Geef Truus wel gelijk, van stress kan ongi ook uitblijven. @ Tipp :
@tipp: ja dacht ik ook, maar misschien nog door hormonen ofzo? weet het ook niet... bedenk maar van alles.
tja, truus en wic hebben op zich ook gelijk... kan ook van de stress komen. Misschien nog even snel een testje gaan halen. Anders spookt het het hele weekend door je hoofd...
ja krijg het er een beetje warm van. het is natuurlijk niet zo dat het niet welkom zou zijn! integendeel! maar zou er graag nog even mee wachten... tot later!
dat geloof ik meissie. ik zou ook wel schrikken. maar na een zwangerschap kan je hormoonhuishouding best in de war zijn. maar je zou denken dat dit met de pil niet het geval is? ik zou trouwens wel weer willen vooral omdat ik dan die $^%#^pil niet hoef te slikken heb weer superveel migraine maar ik wil voor die korte tijd geen spiraaltje kus
ja ik vind dat gefrummel daar beneden prima als ik moet bevallen maar voor de rest liever geen polonaise aan kims lijf hihihihihi tipp hoe ga je zorgen dat je niet zwanger word meteen na de bevalling? geheelonthouding? want na een bevaling blijk je behorlijk vruchtbaar te zijn
heb net trouwens boterkoek gemaakt! hihihih niet goed voor de kilo's ach maandag weer lijnen hahahahaha
ik heb even mn kastje op de badkamer doorzocht en vond nog een test een digitale, dus denk dan kan ik er niet omheen... hij geeft aan NIET ZWANGER! maar ben eigenlijk nog niet helemaal gerust gesteld want als ik hem eruit haal zie ik wel een heel licht 2e streepje... dit had ik bij mijn zwangerschap van Milan ook een een paar dagen later testte ik toen wel positief volgens mij. maar goed zo werkt de test niet en ga er maar vanuit dat het niet zo is en dat de menstruatie gewoon dwars zit! liefs rebbel
Rebbel, je mag bij de digitale niet kijken naar de streepjes. Zie de Cbsite! Maar wel een opluchting!
ja daarom! is idd wel een opluchting hoor! zoals ik al zei! een 2e is erg welkom, maar liever nog eventjes wachten!