Oh, dit is echt balen . Dit had ik niet verwacht. Maar idd, je bent nog aan de vroege kant, hebt niet met ochtendurine getest enz. Is voor bert ook balen. Die wordt straks steeds zenuwachtiger voor zn onderzoek.... Hele dikke knuff vanuit duitsland
hihihihi, ik zie wel hoor hoe snel... Kan me niet voorstellen dat ik de eerste 2 mnd zin heb, en bv is ook een goed voorbehOEdsmiddel schijnt
Neeeee tipp, niet vanuit gaan! Dat denken heel veel mensen, en je wil niet weten hoeveel 'ongelukjes' daardoor dus gebeuren!
Truus, had jij nou ook getest laatst toen jou ongi niet kwam toen je met de mirena begon? Ik ben twee keer ongi geweest met de mirena en daarna niet meer. En zit mezelf een beetje gek te maken. ( net als Rebbel)
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=114816 Wie vroeg er nog maar naar haaruitval? Misschien iets voor jou?
Dat was Minnie! Maar ik heb me aangemeld vanmiddag, krijg een pakketje thuis! een doosje van 20 stuks is al 30 euro in de winkel!
Dat zal het hier ook wel zijn, maar ik kan je zo 5 zwangerschapskwaaltjes opnoemen. Steekjes in baarmoeder. Humeurig Pukkeltjes wit verlies niet ongi.
ok, dus bv is geen zekerheid... Maar goed... Nog niet erg, want een 'ongelukje' zal het hier nooit zijn (tenzij het een 4e dreigt te worden )