En taby, als je zwanger bent is je weerstand lager... je pikt echt ieder virusje op... Ik ben al 33 wkn onafgebroken aan het snotteren. kim waarschuwde me er al voor, maar ik geloofde haar toen niet echt... Nu wel
Wanneer kwam Mieke eigenlijk weer terug van vakantie? Ik hoor op radio 2 allemaal reclame´s over aruba.... gemeen hoor....
hihihi radio 2 wordt hier op zondag geboycot Volgens mij kwam ze maandag of dinsdag terug, maar weet het niet zeker...
Kom even langs om een hele dikke knuffel aan Linds te geven! (((((((knuffel))))))) Groetjes Aranka En ben weer weg. Misschien tot laters!
bedankt voor de knuffels allemaal! bert is heel lief voor me, knuffelt me de hele dag. donderdag wil hij mee naar de dokter
Goede middag meiden ik ben er weer! @ Lala Een hele dikke knuffel voor jou! Ik heb zo voor je geduimd helaas niet geholpen. @ Truus wat een heerlijke foto's van Joey! @ Sniffy Gefeliciteerd met je 12 weken. @ all ben ondrtussen nog een beetje aan het bijlezen Hier gaat het nog niet veel beter. Kan nog steeds niet zitten maar je leert ermee omgaan haha Wel slaap ik super goed das ook fijn!
hoi meiden! ook hier veel haaruitval! en tijdens mijn zwangerschap had ik ook last van elk virusje dat er rond dwaalde! ja Maranka ik ken het, maar de test was gister negatief. ik denk dat mijn cyclus nog wat in de war is... @truus: wat is joey toch een heerlijk ventje! @wendy: balen zeg! maar een goede nachtrust is wel erg fijn! dat wordt nog wel anders!
hey meisjes nou hier weer een heerlijk dagje na een heerlijk nachtje. ze heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen joepie! hopen dat ze dit blijft doen. ze had om half elf de laatste fles en werd toen om zes uur wakker. de speen gegeven en toen om half zeven de fles. heerlijk! net naar de kermis geweest (bakkummer oorlog) staan drie kramen en is voor de rest alleen drinken(lees zuipen) dus ik was ff met donique wezen lopen maar ben snel weer naar huis gegaan. wel ff patatje gepikt. hihihihihh donique heeft de hele dag nog niet gehuild en ligt de hele tijd te slapen. zelfs op de kermis met al die herrie om haar heen kus
nou dat moet dan ook he? anders blijven jullie maar aanmodderen terwijl het misschien heel makkelijk op te lossen is.
Kim, jullie hebben een gezellige middag achter de rug. Wat fijn dat Donique heel de dag nog niet heeft gehuild. En dat ze lekker heeft doorgeslapen. Hoop voor jullie en haar dat het zo blijft.
goed hoor... Ik heb het voor elkaar gekregen om thomas het hele weekend te laten werken en zelf op mijn weledele achterwerk te blijven zitten... Het enige dat ik heb gedaan is hem vertellen wat er moest gebeuren en waar dingen heen moesten Ik had het idee dat mijn schoenen net toen ik met de hond ging lopen makkelijker dicht gingen, maar dat kan ook verbeelding geweest zijn... Ik slaap wel erg slecht. Dat wil zeggen... Ik kom erg moeilijk in slaap door mijn dichte neus (alweer verkouden) en de benauwdheid... Gelukkig slaap ik wel lekker door als ik eenmaal slaap...
ik heb u gewaarschuiwd ben een programma aan het kijken over extreme overgewicht. mensen van ruim 300 kilo