de vakanties gaan ook altijd zo hard! wij ook in september een midweek landal... das onze enige vakantie
hahaha die wendy straks gekeurd worden door een beetje homo hahaha. mijn gyn is ook een man, lekker ding echt erg
haha die lala....Nou de mijne is zeker geen lekkerding! ergens eind 40 begin 50 en een snor volgens mij heeft hij namelijk ooit een hazelip gehad. Maar het is echt een hele lieve en bezorgde man hoor!
mijne heet dr bollen, had me echt een oude vent voorgesteld. hij is dus begin 30 ofzo. en daar moet ik dan voor met mijn benen wijd gaan liggen
o ik moet echt watin het huishouden gaan doen! had me voorgenomen om echt heel de dag hard te gaan werken...(heb nog niks gedaan)
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier met iedereen? Jemig, ik moest me daar toch even veel bijlezen (en deel 4 alweer geopend! haha...) Heb net vakantie gehad, dus niet zoveel achter de pc gezeten.. Fijne vakantie; lekker in en om huis aan het rommelen geweest, btje opruimen, btje schilderen, heerlijk! Maar hoe is het met alle moeders, aanstaande moeders en onze flinke klussers?!
Rox, zoals je banner nu staat klopt hij waarschijnlijk niet he. je zegt dat je nog geen positieve ovu test hebt gehad. je kan 14 dagen na je ei ongeveer testen dus waarschijnlijk gaat je cyclus wat langer zijn
haha zo heet mijn huisarts en die is ook net zo od wat toevallig en dan die 23 oktober 1983 ook al het zelfde eng gewoon
ja en het kan nog enger worden. jij woont toch in son he? toch niet in het ziekenhuis in eindhoven geboren toevallig? hahaha da zou de mop zijn
Doei Rox werk ze! @ All meiden helaas moet ik ook even naar kantoor. Lekker 100 km heen en 100 km terug Daarna ben ik erweer! Tot straks! Dikke knuffel
goedemorgen dames, ik ben net weer wezen sporten, twee uur. Om 14.15u moet ik gaan werken. @Ikdus: joehoe waar ben je!?
ik heb echt geen zin! ik kan me er niet toe zetten.. heb even de was gedaan en bed opgemaakt maar... maar lala je heb gelijk ik zal m even veranderen.. zal ik m dan op 32 dagen zetten? mijn buren hebben weer eens ruzie.. niet normaal zo hard dat hun aan t gillen zijn zij is zwanger van haar2e kind en van hem word t zijn 6e.. ze wonen in een beneden woning met 2 slaapkamers en de oudste woont thuis bij hem de baby slaapt in de woonkamer en dan komt er nog 1 aan ben blij als we dadelijk verhuist zijn want vandaa of morgen maken ze mekaar af... en daar wil ik geen getuige van zijn!