Joey en ik gaan zo lekker douchen, flesje en dan gaat hij lekker slapen! Mike heeft me verrast met een bak Ben & Jerry!
Haha ja van de campina. Nou Tipp, als mijn melkflesjes over een paar weken vermengt worden met cacao zijn die van jou alweer campina hoor
Oja had gister soep gemaakt, ga even een kopje opwarmen... Niet te veel eten, ben benieuwd wat de cateraar heeft vanavond, hahaha.
hey meiden, ben ik weer! klaar met werken (ja rox bij de zeeman in belgië, vandaag al 5 jaar) mieke mooi jurkje hoor sniffy gefeliciteerd hartstikke zwanger! die banner staat je prachtig!
wie ik? Gek? Huh? Ik hoor nu op tv het volgende "verdachte rijdt met een ingevorderd rijbewijs" Hoe kun je nou MET iets rijden dat je niet HEBT?
ikke: lust je ook een magnum bert: ja lekker ikke: oei verdikke ze zijn op bert: als ik er ga halen vind je mij dan lief? ikke: ja! bert: ok want ik heb de afwas laten staan, kan jij da mooi doen
mooi compromis lala... En dat is inderdaad geen grote afwas... Hier net ook een leuke: ik: zo de vaatwasser draait. Nu ga ik zitten en doe ik niks meer hij: heel goed ik: eigenlijk heb ik dorst hij: cola? ik: uhm, bijvoorbeeld... Nu staat er een lekker glas koude cola voor mijn neus