gewaarschuwd waarvoor... die verkoudheid? Ik kijk naar het journaal. Ik word altijd misselijk van dat soort overgewichtprogramma's
ja dat was echt goor...Einde van het programma werd ook verteld dat z intussen is overleden. Ja vind je het gek. Was natuurlijk ook in amerika
omg 500 kg en ik maar klagen dat ik mezelf te dik vind. anyway ik zit bij de weight-watchers, was de eerste week 6 ons afgevallen en vorige week weer 2 ons aangekomen grrrrr
ik ga vanaf morgen ook weer beginnen met opletten! want die zw kilo's moeten er nog steeds af. nog 9 te gaan en die moeten eraf voor mama kim in bikini moet voor januari in centerparcs! tipp ja voor je weerstand tijdens zwangerschap. neem je nog steeds je zwangerschapsvitamientjes? minnie ook zwangerschapskilo's die nog eraf moeten? vandaag weer een suikerspin genomen dus die werkt niet mee hahahaha nou ik ga zo naar bedje toen want morgen weer vroeg op want manlief moet naar het ziekenhuis voor de uitslag van de mri van zijn hoofd (herhaling)
Hey lala, van mij ook een hele dikke knuf hoor. Hier ook weer ongi geworden helaas. Zo maar ziekenhuis bellen om operatie te plannen. Wil iemand mij een ronde doorzetten? Ga weer aan het werk. Liefs Zora
goede morgen allemaal,hoe is het hier met iedereen? ik heb een (klein) beetje bij gelezen en zie dat Lala geen positieve test heeft gehad!ontzettend jammer iedereen heeft zo geduimt en het je gegunt en dan is het niet gelukt hopelijk volgende maand beter dan
nee kim, ik slik geen extra vitamientjes... Ik eet me suf aan groente en fruit, dat vind ik wel genoeg... Vanmiddag moet ik om 15:00 weer naar de fysio en om 17:15 naar de vk... Ik hoop dat mijn bloeddruk gedaald is...