JA hier precies het zelfde. Ik kan alleen og maar op mijn rug slapen. Anders heb ik het idee dat al mij organen worden weggedrukt. Maar idd als ik eenmaal slaap gaat hete goed
Goedemorgen meiden, Truus: wat zijn jouw ervaringen in die richting met haar? En Joey is een Niels Robberson hahaha. Ik kan de fotos helaas niet zien hij geeft kruisjes aan. Lala: O Lala meissie, dikke knuffel van mij. Ik heb het hele weekend aan je zitten denken. Ik ken die teleurstelling zo goed en zeker met dat in je achter hoofd inderdaad. Wel lief dat Bert mee gaat donderdag. Is hij zelf nu ook zo ver dat hij er voor wilt gaan? En even in het ergste scenario: hoe zit het daar in België met behandelingen en vergoedingen daarvoor? Tippie: hoe gaat het nu met jouw meissie? Lekker rustig aan gedaan in het weekend? Geweldig dat je Thomas mocht commanderen hahaha. Vind je dat niet lastig, geen bescherming? Ach dat zeg ik nou wel maar wij willen ook niet meer aan de pil na de eerste. Tenzij het er twee tegelijk worden dan wil ik nog wel even stoppen en denken of we er misschien nog eentje willen tegen die tijd. Maar misschien komt dat ook wel omdat wij in ons achter hoofd hebben dat het toch niet zo makkelijk gaat allemaal. Rebbeltje: Meid wat een opluchting zeg. Het kan van alles zijn hoor dus probeer er niet te veel over in te zitten. Zora: knuffel meid en houd ons op de hoogte he. Hier alles goed. Vrijdag lekker niets gedaan, Zaterdag wezen kajakken en dvds gekeken. Gisteren had ik een opdracht maar ik ben niet geweest. Zijn lekker naar de camping geweest en de tuin daar opgeruimd. Was hard nodig. Van het weekend gaan we daar ook heen, van binnen opruimen. Hij gaat in de verkoop namelijk. Dus als iemand nog interesse heeft; -) Verder gaat het wel lekker, moet zeggen dat ik wel even de balen had van het weekend. Zijn precies 18 maanden bezig dan ga je wel weer even nadenken. Maar goed, heb het volste vertrouwen dat het goed gaat komen!
bedoel je niet Niels Holgerson? Ik heb heerlijk rustig aan gedaan. En op dit moment ook... Het was even wennen om legaal te niksen, maar nu ik gewend ben bevalt het eigenlijk wel En nee hoor, geen bescherming vind ik niet eng... Ik laat graag de natuur zijn gang gaan... Lukt het snel weer, erg leuk. Duurt het langer, ook niet erg... Hoe is het verder met jou meisje?
irritant he? Ik word soms zelfs wakker van mijn eigen gesnurk Maar als ik dan 'smorgens aan thomas vraag of ie er last van had, heeft hij niks gehoord...
hihihihi... ik denk dat ik het zelf ook erger hoor dan thomas hoor... Die zei laatst "ik word pas wakker als ik niks meer hoor naast me, dan is er iets niet in orde" Toch fijn om te weten
thomas ook. Zal wel typisch man zijn... Hm... Denken ze bij cv-onderhoudsbedrijven dat ik niks beters te doen heb? Maak je een afspraak voor onderhoud aan de cvketel. Komen donderdag ergens tussen 8:00 en 13:00... Ruim inplannen ok, maar zo ruim?
ja fijn is dat... Gelukkig kan thomas thuis werken... Ik heb echt geen zin om weer naar zolder te waggelen
ja die bedoelde ik tip hihihi weet ik veel joh. en hier alles goed hoor. deze week druk inwerken want volgende week ben ik alleen...
hoi hoi! nou hehe! eindelijk ongi hier! mn lichaam is echt nog wat in de war! vannacht droomde ik steeds dat Milan nog bij ons in bed lag, dat we m vergeten waren! schrok me dood en begon tegen mn mannetje te duwen dat hij uit moest kijken omdat Milan tussen ons in lag! haha maar hij lag lekker in zn eigen bedje!
Hey Zora, dikke knuffel ook van mij Heb je inmiddels al gebeld? Moet dat tijdens je ongie dan? Of ergens in het midden van je cyclus?
Op je rug slapen is toch niet goed? Ik slaap op mn zij, heb voedingskussen onder mn buik liggen. Of wat nog fijner is: gewoon een fleecevest onder mn buik drukken, dat vormt zich beter. Daar slaap ik heerlijk mee....