met felicia gaat t super! en met de kleine van jou : gaf je nou nog bv : ik heb t een maand volgehouden maar helaas liep het allemaal niet zo lekker, soms mis ik die momenten wel, maar als ik weer zie hoe goed ze het nu doet op de fles was het echt de beste beslissing.
ik sliep in mn zwangerschap ook vaak op mn buik hoor en had nergens last van, zolang je je eigen er goed bij voelt kan het volgens mij geen kwaad.
is echt een hele leuke serie, ik heb seizoen 1,2 en 3 en nu w88 totdat seizoen 4 op dvd komt! weet iemand of seizoen 3 van voetbalvrouwen uitkomt :
ik slaap op mijn rug minnie haha ik heb een buik kussen voorals ik op mijn zij slaap dan kan ik dat kussen onder mijn buik schuiven past precies
Ikke niet helaas. Wel een super romantisch idee zeg. Zo ik ga me zo omkleden en op pad, heb om half vijf (mijn tweede) priveles op mijn (nieuwe) bijrijdpaardje. Heb er zin in! Tot later.
Seizoen 4 komt in okt of nov geloof ik je kunt hem al reserveren via bol. Ik heb toevallig zisteren de laatste aflevering gekeken vasn voetbalvrouwen seizoen 2 ik heb ze ook thuis heerlijk he die series
ik bedoelde ook op mn rug! hoe ik nou weer bij buik kom..... vast nog een beetje vertrooid door de hormonen haha zou niet weten hoe ik met die megatoeter op mn buik moest slapen hihi
veel plezier zora! nou wij zullen dan de 19de weg gaan en de 22ste terug komen zie ik al. Santa Fee ziet er leuk uit maar het disney hotel ook. is allleen een prijsverschil hahaha maar ach...speciaal doel he. even aan me broer vragen die si daar ook evrschillende keren geweest.
O ja Radison Sas, daar zijn wij in noorwegen geweest...loopafstand naar het park goed te doen? we gaan wel met eigen vervoer dan maar toch... wel spannend ga ik hem echt vragen hihihi. is schikkeljaar he dus
Er rijd zowel bij Holliday inn als bij Raddison SAS een gratis pendel bus naar het park. Stopt voor de deur. De verbinding met de pendelbus is iets beter bij het Holliday Inn daar komt de bus veel vaker.
thanks wendy ga anders gewoon even het reisbureau bellen morgen of straks, oude taart gaat tcoh eerder weg hahaha
ik slaap vaak half op buik/ zij, ik kan niet (helaas) op mijn buik liggen dit is verveelend en heb het idee dat ik dan op een ballon lig die kan knapen. al die vakantie verhalen heeft mij ook zin geven en ben lekker aan het kijken. we hebben in november een weekje vrij en ik wil graag even weg heb 2 dingen uitgekozen nu alleen nog mijn man vragen wat hij wil