wendy 1983 ja zeker daarom heb ik ook besloten niet dat ik niet meer de avonddiensten wil draaien. zo probeer ik aan me zelf te denken
meiden, ik zit te kijken maar wordt helemaal verliefd. dat Disney hotel is wel echt fantastisch hoor...pfff even hard denken en kijken. uitzoeken hihihi
nee ik heb zes weken bv gegeven maar ze spuugde ontzettend veel dus we zijn overgegaan op flesvoeding met nutriton! en dat blijft goed erin dus is ook een hele goede beslissing geweest! nu gaat het ook heel erg goed met donique ze is nu veel tevredener! kus
ja idd een veel tevredener baby! Ga zo sporten, er is helaas iets heel erg gebeurd met het meisje van de sportschool, die is vorige week bevallen en gisteren is het babytje overleden. Vind het zo'n vreselijk nieuws, en nu sta ik in tweestrijd, ga ik straks "gezellig" sporten daar terwijl die mensen zo'n verdriet hebben.... Maar wegblijven is toch ook geen optie? Wat zouden jullie doen?
nee ik denk dat als hun open zijn jij gewoon kan sporten toch? als je ze goed kent kan je wel een kaartje meenemen?
Ja ik neem volgende week een kaartje mee, deze week zijn ze toch niet aanwezig! Felicia gaat ook vaak mee naar de sportschool s'morgens, kom ik met een baby aan terwijl hun er een zijn verloren, vind het allemaal best moeilijk.... Maar ik ga zo wel sporten, maar je weet dan niet zo goed wat je moet zeggen.....
Lieve Dames, Helaas buddynieuws van Tipp... Door de VK doorgestuurd naar het ZH, ze verwacht niet thuis te komen vanavond. Zodra zij meer weet, smst ze mij en dan plaats ik het hier.
gecondoleerd en voor de rest kan je niets zeggen. als je ze goed kent er voor hun zijn als ze er weer zijn. en ja het is nu eenmaal zo dat het leven doorgaat en je kan dan best je kleintje meenemen naar de sportschool ze zal ze overal zien. in de stad overal. is hetzelfde als je bezig bent zwanger raken dan zie je in een keer overal zwangere vrouwen. kus
hahahahab weer stiekem afspraken gemaakt voor bakkies meisjes heerlijk! moeten we snel een keertje doen. kus