Toen ik pas zwanger was vertelde een vriendin dat haar buik ineens zo begon te groeien nadat ze het iedereen verteld had. Dat was met 12 weken, dus daar zit je al tegenaan. Hihi, gaat hard straks hoor!
Is het wat? Ik doe niet mee met die dozen.... je moet altijd een nederlands telefoonnummer opgeven en die heb ik niet.
Jannegie: We hebben het inderdaad al over trouwen gehad, zeker na aanleding van de bruiloft van mijn broertje afgelopen juni. we willen wel trouwen maar hebben geen haast. We hebben best een rotjaar gehad en nu met het gaan voor een kindje lijkt het mij toch een perfecte gelegenheid en tijd om hem te vragen. dat betekend nog helemaal niet dat we volgend jaar gaan trouwen maar wel dat ik er nog meer voor ga, hem nooit meer kwijt wil en hij echt mijn alles is. klinkt heel romantisch maar zo is het gewoon. Iemand nog wat van Tip gehoord? mijn tel doet het niet verdomme.
Kim, fijn dat alles goed is met mannetje! Zora, spannend de 23ste! Maar dit keer dus een keer niet lang wachten op iets. Lala, sterkte donderdag. En wat goed dat Bert mee gaat!
Iemand al weer wat gehoord van Tipp? Sterkte meis, hoop dat ze je snel weer naar huis laten gaan. Steenbokje, leuke plannen hoor met de kerst! Truus en lala, GEFELICITEERD MET JULLIE VOORGENOMEN HUWELIJK ! ! ! Jannegie, hoe staat het met het huis? Wic, heerlijk zo'n weekje vakantie. Kun je Truus niet om een lijstje vragen, die is net geweest. Mijn ervaring is dat je veel te veel mee neemt en de helft niet gebruikt.
Maranka: het plan is om het weekend voor de 22ste naar Disney et gaan, voor de kerst moeten we werken. Met kerst zijn we waarschijnlijk eerste kerstdag bij mijn ouders zodat we niet voor eten en zo hoeven te zorgen. tweede kerstdag is nog niet bekend. tussen kerst en oud en nieuw moeten we ook werken dus weet nog niet wat we met oud en nieuw doen. en dan de eerst week van januari op wintersport waarschijnlijk naar zwitserland deze keer. maar goed it alles hangt af van de wachtlijst voor de ICSI. moet zo dus even bellen.
Steenbokje, Haha ik bedoelde natuurlijk je plannen om naar Disney te gaan en de grote vraag te stellen. Wel jammer dat jullie rond kerst en oud en nieuw zoveel moeten werken. Dat is altijd zo'n gezellige tijd om thuis te weze of vrienden te ontmoeten. Ikzelf ben met en rond de kerst vrij, maar moet met oud en nieuw werken.
maranka: i know maar vond het wel leuk om het neer te zetten. nou mannetje heeft geen dagen meer dus moet werken. o nee correctie, is tussen kerst en oud en nieuw wel vrij. Ik run de afdeling alleen eigenlijk vanaf january maar madame wil natuurlijk ook graag vrij dus ga er vanuit dat het niet kan. en maakt mij ook niet zo heel veel uit eigenlijk. is dan toch heel stil hier.
Nee dat is lief aangeboden, maar ik hou sowieso niet van die telefoonenquetes en wil een ander daar helemáál niet mee opzadelen. Wat lees ik nou in je onderschrift? is er een kans dat jullie toch voor ivf in aanmerking komen?
Jannegie: ik zal je dan het nummer van mijn vaste telfoon geven dat we niet meer hebben En ja en nee. het was al bekend dat ze nog een ZO wilde doen maar wij blijven er bij dat het ICSI wordt. dit is meer bedoeld om de kansen te vergroten.
Heb net even met Tipp gesmst. Ze had gisteren een hele hoge onderdruk. Die is nu met behulp van medicijnen gezakt. Dus ze heeft goede hoop dat ze naar huis mag, want ze is het alweer zat daar. Met de kleine is alles goed. Die zit nog lekker warmpjes daar binnen.
Lief dat je ernaar vraagt. Morgen kunnen we bellen of de vergunning er nou door is. Maar zijn stiekem al aan de gang. het huis is besteld. Over 4 weken worden de wanden geleverd. We zijn vandaag de kelder aan het uitgraven, dan kan daar beton in en gemetseld worden. Gisteravond een voordeur uitgezocht en de ramen bestelt. Ook zijn we nog weer met het balkenplafond bezig geweest en hebben de knoop doorgehakt, we kiezen daarvoor. Vinden het erg gezellig lijken. Wat een beslissingen te nemen met zo´n huis zeg..... Maar wel erg leuk, het krijgt vorm nu. Hebben voor onszelf de uitdaging aangenomen om er met kerst in te kunnen....
Die kans moet je dan met beide handen aangrijpen toch. Zeker als ze daar een beetje makkelijk in zijn.
Pfff... wat een opluchting. Tipp maakt het wel spannend. Hè, haar zwangerschap ging de hele tijd zó goed.
Nou laten we dat nog maar even afwachten... heb het idee dat een vriendin het één en ander voor me aangevraagd heeft. Maar wel lief van je! IVF en ISCI, als ik het goed begrijp, grotendeels hetzelfde, alleen bij ISCI wordt de zaadcel geinjecteerd in de gewonnen eicel... toch?
Jannegie: sorry heb helemaal niet meer naar het huis gevraagd maar klinkt super joh! wat betreft de behandelingen. ook weer ja en nee. de medicijnen zijn wel degelijk anders maar de manier waarop is inderdaad zoals je zegd. met IVF worden eicellen en zaadcellen samen gebracht op een schaaltje zodat het procress vanzelf plaats kan vinden. bij ICSI word 1 zaadcel per eicel ingebracht. Maranka: ja eigenlijk zal je alle kansen moeten pakken maar ik ben voorzichtig en misschien wil ik ook wel egwoon dat dit het wordt en punt uit we gaan ervoor. is moeilijk uit teleggen, misschien wil ik wel gewoon weten waar ik aan toe ben.