Hoe het ook komt.Het zal altijd moeilijk te accepteren zijn dat het niet via de normale weg kan. Maar de wonderen zijn nog lang de wereld niet uit!
klopt maar het gekke is dat ik dit nog niet eens azo onnatuurlijk vind snap je. ik heb altijd al gedacht dat wij een beetje hulp nodig hadden dus dat scheelt.
ik snap je wel hoor. Mocht het via icsi/ivf lukken is het wondertje nog altijd uit jullie tweeen ontstaan. Alleen een beetje op weg geholpen. Die zwangerschap uitdragen moet jouw lichaam dan toch helemaal zelf doen.
pff heb het paardje verzorgd en voel me al weer moe lijk wel oude vrouw :s ik ga ff lekker douche dan fris ik vast op en misschien even rusten iedereen fijne middag en rustig aan allemaal!
Ja het is maar net waar de grens voor jezelf ligt. Wij insemineren elke dag onze koeien, ook niks natuurlijks meer aan, maar meer dan 90 % wordt er dragend van. Geeft gewoon heel veel voordelen ten opzichte van natuurlijke dekking. Het is alleen jammer dat je voor jullie behandeling die medicijnen nodig hebt. Daardoor voelt het weer minder natuurlijk... Maar vind dat jullie er sterk voor staan! Als jullie deze spirit weten te behouden, petje af!
hi meisjes niet alles bijgelezen maar zag dat linds toch ongi was geworden..Klote meid! en je had nog wel zo'n goed gevoel! en toch een roze...Loni gefeliciteerd meid! en wendy..al lekker met zwangerschapsverlof!?!... hier..druk druk druk.. gister auto besteld krijg m als het goed is uiterlijk over 3 weken binnen.. ook erg druk met voorbereidingen in het huis.. gister binnen 4 uur 15.000 euro uitgeven of dat het niets was en bij mij in de salon begint de kerstperiode natuurlijk met plannen van de klanten..(2x 5 weken en dan is het kerst...) voorraadinkopen..kerstpresentjes maken.. sierraden maken voor de kerstmarkt..en alvast de kerstkaarten schrijven.. (dalijk natuurlijk geen tijd voor) dus ben aankomende weken niet zo veel te zien hier ben ik bang... ik ga weer aan de arbeid! knuffel
Haai Rox, Dat klinkt inderdaad als een heel druk programma nou meid succes dan met alle (kerst voorbereidingen) en we zien je zo af en toe wel verschijnen
ik zie het gewoon als dat ik die medicijnen nodig heb om het mogelijk te maken. Dat is het deel dat ik kan doen om het mogelijk te maken. gek maar wel zo veilig voor mijn gedachten. en ik ben niet altijd sterk hoor, dat lijkt misschien maar zo (en dan doe ik het goed). ik ben ook op slechte dagen verdrietig en boos. dan kan ik echt verbitterd zijn.
Hoop dat je wat aan ons hebt. We steunen je door en door! Als je eenmaal in behandeling bent, wordt het spannend!
Hee Wic, Getver ik hoop het niet voor Tipp. Ik heb helaas via Truus nog geen nieuws en bij de november mama's is ook nog niks bekend. Ik hoop idd dat je ongelijk hebt maar ik vrees ervoor. Mijn rus is idd klote maar ik kan alles weer behalve zitten dus er zit iets vooruitgang in
nee i n die gratis doos zat niet veel en die dingen die ze verkocht waren vet duur.ben alleen lid geworden van hun korting kaart
heb net even donique naar mijn moeder gebracht die blijft daar en dan gaan wij daar ook vanavond eten. ik moet nu twee mensen knippen en om half vijf moeten martijn en ik naar de tandarts! bah bah schijt altijd in mijn broek voor de tandarts!maar goed je moet af en toe heen he? en ik ben al niet meer geweest sinds voor onze bruiloft vorig jaar mei! dus het word echt tijd! ik ga nu voor het eerst naar dezelfde tandarts als martijn . ik heb onze dokter dezelfde genomen en tandarts zodat we met ze'n allen bij dezelfde terecht kunnen met het gezinnetje! kus