Heey meiden, hoe is het hier met jullie? Tijdje niets van me laten horen hier, volgens mij... @ sniffy: gefeliciteerd! @ all: heb vanalles gelezen en voorbij zien komen, maar weet niet meer wat ik nu allemaal wilde terug typen... maaruh, lala en tipp: jullie hebben het goed voor elkaar hoor! hihi..
ik alweer bijna 8 jaar trouwens goede deals allemaal meiden! Remmar, hoe voel je je meis? Lichtroze? Lala, al tekenen van de
Lekker tipp, die pot thee! Fijne mannetjes hebben julie toch! hihi.. die van mij hangt als een zoutzak op de bank.. haha.. Met mij is alles goed hoor! Mijn eerste werkweek er weer op zitten.. pff.. vermoeiend hoor! Verder voel ik voel eigenlijk nog weinig.. af en toe wat steekjes, en al een hele tijd zere borsten.. Maargoed, dat hoeft ook niet wat te betekenen.. Maar hoe is het met jullie? @ tipp: hoe is het met jullie frummel? Gaat t goed? en voel je het al telkens? @ Rox: hoe is het met Joey? Snelle vent, lees ik elke keer tussendoor? @ lala: wanneer is je NOD?! Voel je al wat?
Heerlijk tipp! Dat lijkt me zo leuk om zo'n kleine te voelen! hhihi.. Hoewel.. mijn vriendin is zwanger en die krijgt een voetballer, denk ze.. die kleine kan trappen joh! auwww... jeps, zeker spannend.. maar eigenlijk ben ik ook best nuchter, we zien het wel.. Kan er toch niets anders van maken, zeg maar.. toch!?
Die van mij ook Remmar, maar heeft net erg zijn best gedaan. We zijn iets te wild van start gegaan en het is nog gevoelig van de biopten.Dus nu heb ik een beetje beurs gevoel Oja ook erg fijn. Hangjeugd voor de deur. Ze mogen niet meer bij het winkelcentrum staan dus nu komen ze hier op t pleintje
@ tipp: haha.. ook leuk een turnkampioen! is eens iets wat anders! haha.. lekker lenig @ rox.. oeeh.. oeps.. auwww! iets te fanatiek dus.. hihi... hoelang kon het nog pijnlijn zijn?
een mooi man... hmm als het een jongen is en hij op zijn vader lijkt, dan wordt het hier druk over een jaar of 16
hmm.. en nu dus niet?! hihi... nouja, het lijkt me iig geen lekker gevoel.. bleeh... Wat zij je tegen manlief: eeuh, zullen we ff een tandje lager gaan!? haha..