whahaha ja dat weet ik, maar kijken kan altijd toch? er liggen bovendien al boekjes dus dat zegt nog niets ik zal echt wel heel erg raar staan te kijken als hij nu toch nog nee zal zeggen hoor.
tipp ik ben blij te horen dat de medicijnen hun werk doen ik hoop dat je snel weer thuis bent. ik hoor net dat de wibra veel baby spullen in de aanbieding hebben. ik ga denk zaterdag kijken
Wat het is, bedoel je. Het geslacht is al zeker. Ja ik weet het erg flauw, maar moest het even zeggen. Fijn dat jullie huis al zo opschiet Jannegie. Kim veel succes bij de tandarts. Tipp fijn dat het al wat beter gaat. Wendy, een prachtbuikje hoor!
even een vraagje weet iemand of je een zeiltje nodig hebt in het baby bedje of mag dat niet, ik weet het niet
kim veel suc6 bij de tandarts wendy mooie buik zeg echt mooi blondsteenbokje ik hoop dat je toch nog weg kan met de kerst
ik had ze wel gekocht maar je mag ze eigenlijk niet gebruiken als je een kruik gebruikt en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe nog steeds niet gebruikt heb en ik vind het jammer dat ik ze gekocht heb. dus ik zou ze niet meer kopen. ik hoorde wel dat het handig is als je ze zindelijkheidstraining geeft! maar dat is voorlopig nog niet aan de orde!